2 Ağustos 2011 Salı

Deli Anne'de 1 Yıl



Geçen sene, şu gündü tam da. İlk yazımı yazdım ‘delianne.blogspot.com‘a. Merhaba dedim bu dünyaya; ‘En Evvela’yla.
Önceleri not defterlerime yazar gibiydim, kendimle konuşurmuşçasına. Öyle ki hiçbir fark yoktu zannımca. Ta ki sesim boşlukta yankılanmaktan azade olup da, karşılık bulunca, ta ki İzleyiciler bölümü birer ikişer dolup da mana kazanınca, velhasıl mekanik bir halden çıkıp da, insanımsı bir halete karışınca.
Normalde pek istikrarlı sayılmayan ben, istikrarla yazdım 1 yıl boyunca. İçimdekileri akıttığım, bunaldığımda ilk buraya vardığım, kıymetli bir dünyaya adım atmış gibi kendimi ayrıcalıklı saydığım, bazen çıkıp başka dünyalarda dolaştığım, bazen kendi dünyama kapandığım can suyu oldu bu blog bana. Sığınağım hatta. Hasılı Deli Anne 1 Yaşında!

Hiç yorum yok: