22 Ocak 2014 Çarşamba

Biraz Cahit Zarifoğlu Biraz Hayat


September Scotland Delianne (16) 




Edinburgh Scotland music Festival by delianne“Dünya, ölünün başucunda açık kalmış radyo.”
Cherry Blossom Tree in Autumn by delianne“Aklımdan çıkmıyorsun dedim
Başka türlüsünü, yorgunum anlatmaya…”
tanıyınca bir hoş oldu yaşamak cahit zarifoğlu by delianne“Tanıyınca bir hoş oldu yaşamak!”
September Scotland Delianne (12)“Gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çabuk kirlenir.”
bir şehir kalabalıktır bazılarının yalnızlığı cahit zarifoğlu by delianne“Bir şehir kadar kalabalıktır bazılarının yalnızlığı.”
Scotland by delianne (2)“Kainatta o ve benden gayri nesne kalmamış gibi, yalnız ikimizi düşünüyorum.”
new lanark by delianne (2)“Ateşe hakiki bir çay koyalım,
Kenti unutanlardan olalım.”
September Scotland Delianne (18)“Düştümse sana bakarken düştüm”
hayır kalbim yorulmadım cahit zarifoğlu by delianne“Hayır kalbim
Yorulmadım hayır hayır
Yıkıl daha”
şu kadar insan niye var ben yalnızken cahit zarifoğlu by delianne“Şu kadar milyar insan dünyada niye var, ben bu kadar yalnızken”
Gezi Parkı'nın mutlu çocukları ve ağaçları (19)“Az az ölüyoruz hergün
Yağmurdan, havadan bahseder gibi.”
Olumlu düşünce bir mucize delianne (5)“Ne çok acı var.”
mardi gras by delianne“Dedim ya işte, bocalıyorum…Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?”
Hello October in Scotland , Loch Lomond , Scottish Wedding , fruit farm cairnie mega maze delianne (17)“Çocukları nasıl desem, taa çocukluğumdan beri severim ben.”
- Canım Cahit Zarifoğlu-

Hiç yorum yok: