17 Haziran 2012 Pazar

Ben Selim Baba





Sen yokken biz bunları yaptık bazen baba!
Mesela dün gece sen yokken uyuduk böyle. Ne dersin tatlıydık değil mi?
Mesela sen yokken annem Kerim’i Spaymaden (Spiderman) kılığında giydirdi (!) ve Kerim kostümünü tastamam sanıp havalara girdi. Ne dersin tatlıydı değil mi?
Mesela sen yokken Bilim Merkezi’ndeki Şov Tiyatrosu’na gittik biz. Ben biraz.. ımmm…  yo, biraz değil epeyce içerledim. Diğer çocuklar gibi soru sormak, katılmak istedim, hatta parmak kaldırıp söz de istedim ama katılamadım. Belki birgün de senle gideriz değil mi?
Mesela sen yokken, ben kardeşimi eğledim. Oturtup yanıma kardeşimi, kitapta gördüklerime dair detaylı bilgiler verdim. Ne dersin tatlıyız değil mi?
.

Annem bugün seni dışarıya göndermek için epeyce ısrar etti ama sen nedense gitmedin.  O da beni banyoya çekip bu süprizden haberdar etti. Çok heves ettim. Keyifle hazırladım bu kartı senin için. Hatta en sevdiğim Gecenin Öfkesi’nde çizdim kendimi. Ve senin için üstten çizdim yoksa anlamayabilirdin. Ne dersin tatlıyım değil mi?
.

Bu da annemin kardeşime senin için çizdirdiği karmaşa. Ne dersin komik ve tatlı değil mi?
.
Babalar Günün kutlu olsun baba.

Hiç yorum yok: