18 Aralık 2010 Cumartesi

Edep Ya Hu!

-Edep Ya Hu! Eline, beline, diline hakim ol!- demiş ya Hacı Bektaşi Veli, eline ve diline hakim ol kısmını çokca doladım bugünlerde dilime. Hatta dayanamayıp kısmen haykırdım. 

Ah insanoğlu! Ne de çok hırsın ve hazımsızlığın! Ah insanoğlu! Ne çok çirkef duyguların peşine takılırsın! Bilmez misin ki sokmaya uğraştığın acı zehrinle  ancak kendini alçaltırsın!

Bir uyarıda bulunayım. Telaşa mahal yok! Hepi topu minicik bir köşe idi bana ayrılan Habertürk gazetesinde. Paniğe gerek yok! Teklifler yağmıyor üstüme. Bu yüzden sivri dillerinizi çekin gerisin geri üzerimden. Bir ay önce -oh la la-cılık oynayan kimseler bir ay sonra sivri dilleriyle atladılar son yazımın* üstüne. Ekmeklerine bal sürülmüş olmasının keyfiyle.

İnceden dokunduranlar, alenen laf sokuşturanlar, aylardır gık-ları çıkmayıp Blogcu Anne İtirafı- ile ellerine koz geçtiğini sananlar, -gün bugündür-deyip silahlarına davrananlar, çığrından çıkıp blogu çökertmeye çalışanlar size diyorum size. Edep Ya Hu! -Ya hayır söyleyin, ya da susun!- ile de iflah olmayanları ıslah etsin Allah! 

Benim dilim, öz alaycılık ve ironi üzredir. Ve sanılmasın ki bunu yaptığım için sizin her türlü densizliğinize geçit vereceğim. Sığınağım dediğim blogumu kirletmeyin! Yo, ben illa ki konuşmak istiyorum derseniz; önce içinizi yoklayın: bunu iyi niyetle mi söylüyorum, yoksa kirli duygularıma mı teslim oluyorum diye... İç sesinizle daha önce muhabbete girmeyi tecrübe etmişseniz, iyi niyetle söylediğinize eminseniz, ha bir de; empati sınavını vermişseniz yorumunuzu bırakın. Ben öyle yapıyorum nitekim, yorumlar sırasında -aman ha, farkında olmadan incitmeyeyim- diyerek bir çok kere düşünmekteyim. Değilseniz hiç gelmeyin, beri gidin, beri!

*Blogcu Anne İtirafı

51 yorum:

pinar dedi ki...

canim birileri seni iyi sinirlendirmis gaye bile alma bu kadar kisa zaman taninmani cekemiolardir...hastaliktan okudum o yazini ama yorum attimmi hatirlayamadim atmadiysam ahanda simdik soyluyomm helalll deli annem sen coktan hakettin icten yazilarinla odullerin en iyisini:)opuyorum canim arkdasim sen hep oldugun gibiydin suslu puslu laflarla degil gercekci yazilarinla bukadar cok sevenin oldu:)sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kızgınlığında haklısın belki ama her yorumun seni üzmesine izin vermemelisin. İnsanlar bin türlü, her biri diğerinden farklı. elbette iyisi de olacak, kötüsü de. Yorumlarını beğenmediklerini sil ve bir daha da seni
üzmesine izin verme. Dediğin gibi blogda kendimizi yazıyoruz. Beğenmeyen okumak ya da izlemek zorunda değil. Ama biz de bize söylediklerinden dolayı üzülmek durumunda değiliz.
Sevgiyle kal.

Emelin Güncesi dedi ki...

Bu duruma ben de sinirlendim şimdi,neden insanlar kendi yapamadığını başka bir insan yaptığında kıskanıp kötü yorumlar yapar ki...Ben mesela çok isterdim sizin gibi yazabilmeyi...Yazarım diye yazanlardan çok daha kaliteli yazılarınız ve ben zevkle,ilgiyle takip ediyorum.Hatta bir süre yazmadığınızda merak ediyorum ne zaman yazarsınız diye.Lütfen bu tarz insanlara kulak asıp benim gibi diğer sevenlerinizi de üzmeyin.

Adsız dedi ki...

canımcım gercekten ben de kendimi sucladım ben aldın başını gittin filan yazmıştım,üzüldüm yok öyle şeyler benim kızkardeşimle cok birbirimize kullandıgımız bir söz birbirimize öyle takılırız gercekten seni üzdüysem cok üzülürüm,benim hayattaki kaidem herkes kendi kaderini yaşar eger şöhretli bir kardeşin varsa Allah öyle istemiştir ki gercekten şöhretli bir kız kardeşim var.Allah herkese güzellikler nasip etsin.sevgiyle mutlu kal canım...

Filiz dedi ki...

Arkadaşım, ne oldu ne bitti anlamadım ama, sen hiç takılma işine gelmeyen yorumları yayınlama olsun bitsin, her zaman her yerde sivri birileri çıkar diğer yazınıda şimdi okuyabildim, çok samimi söylüyorum her yazdığında kendimi görüyorum sende :) senin burcun ne? :)

balböcükleri dedi ki...

biri sana küfür içerikli yorummu attı.sakın silme bu sayede milyon dolar tazminat davası açan arkadaşlar oldu kazandılarda.böyle bişey yapki ibret olsun.geçen senede melteme yaptılar kız bi yazı yazdı emniyete bildirdim diye tırstılar.neymiş bloguna mini elbiseli resmini koymuş.sanane be.zaten resmen soğudum bu blog aleminden.resim çalmalar pis yorumlar.ara hakkını

đerkenαя dedi ki...

Esselamu aleykum ve rahmetullah..

Öncelikle canınızı sıkanları dikkate alarak, onlara prim vermiş oluyorsunuz, hiç değmez..

Üstad Necip Fazıl'ın bir sözü var; "Bazı kişiler vardır ki, onlara alçak bile diyemem, Alçaklık bir seviyedir. Onlar çukurdur!.."

Bu çukurlar kendilerini dolduracak çamur ve balçığı da kendileri üretirler, o yüzden sıkmayın bunaltmayın temiz yüreğinizi...

Olumlu eleştirilere sevinip, olumsuzlara kulak tıkayın...

Muhabbetle/Sevgiyle..

Ebru dedi ki...

Çok sinirlendirmişler seni. Takma kafana desem olmaz bilirim internette insanın yüzüne bakma cesareti olamayanların mimikleri, ses tonunu izleyemeden oturdukları yerden iki tuşa basarak nasıl kolay ahkam kesebildiklerini. Sinirlenince sadece istediklerine ulaştırmış olmak kötü ama insanız nasıl sakin olunur?
Farklı siyasi görüşlerden, fikirlerden her yapıda insandan ne çok öğrenilecek şey vardır oysa. Sadece 'insan' diye bakabilsele bu bile yeter.
'Cahillerin kalbi dudaklarında, alimlerin dudakları kalplerindedir' der Hz. Ali . ve bir tane de herkesin bildiği:'Bildiğini bilenin arkasından gidiniz, bildiğini bilmeyeni uyarınız, bilmediğini bilene öğretiniz, bilmediğini bilmeyenden kaçınız.'

Deli Anne dedi ki...

Öyle küfür tarzı bir şey yok arkadaşlar, çok şükür! Yukarda yazdıklarım oldu işte.. ben bu yazıyla konuyu kapatmak istedim (inşallah) dediğiniz gibi konuştukça, uzattıkça paye vermiş oluyoruz boşuna.

Beri yandan da düşünüyorum; yaptığının farkında bile olmayan, lafının nereye gittiğinden haberdar olmayan ya da laf sokuşturmayı, iğnelemeyi benimsemiş ve basit görmüş olana, şuursuzluğunun farkıdna olmayana, bu dediklerim ne fayda..
bilmediğini bilmeyen evet benim de korktuğumdur.. Allah bizi bu şuursuz davranışlar içinde olmaktan ve de bu insanlarla olmaktan korusun!

*aldın başını gittin'e alınmadım Selinka'm, içini ferah tut:)

Sevgiler hepinize..

Buse dedi ki...

Deli Annem, derviş gönülsüz gerekmiş. Zor olan insanları kırmamak değil, onlardan incinmemekmiş. Boş ver gitsin. Bak bunları nasihat olsun diye yazmıyorum, ve hatta bunlar benim becerebildiğim şeylerde değil. Sadece çok güzel yazıyorsun be Deli Annem, vazgeçmenden korktum bir an da; ondan yazdım. Sevgilerimle.

defne naz dedi ki...

Boşver Deli Anne kedi uzanamadığı ciğere pis dermiş. Sen başkaları için değil kendin için yazıyorsun. Beğenen okur beğenmeyen okumaz. Öyle insanlara cahil deyip geçeceksin. Yoksa üzülürsün.
Ben her bloğumu açtığımda ilk olarak senin yazılarını arıyor, acaba bugün ne yazmış diye merak ediyorum. O yüzden bundan sonraki yazını da sabırsızlıkla bekliyorum. Hoşçakal...

Unknown dedi ki...

oy anam .. bir gece de noldu? şöhretinin yükünü sen değilde eller mi taşıyamadı!..

sana necip fazılın visal şiirinden bir kaç dize yazıyorum..

yazılarını seviyorum ,senide öpüyorum..

Beni zaman kuşatmış, mekan kelepçelemiş;
Ne sanattır ki, her şey, her şeyi peçelemiş...
Perde perde veralar, ışık başka, nur başka;
Bir anlık visal başka, kesiksiz huzur başka.
Renk, koku, ses ve şekil, ötelerden haberci;
Hayat mı bu sürdüğün, kabuğundan, ezberci?
Yoksa göz, görüyorum sanmanın öksesi mi?

neval dedi ki...

boşver bacım ,tevazu görünce tanımaz bunlar başkasını yerdikçe kendilerini yücelmiş sanırlar ,zavallı züğürt tesellileri de bu işte

Anne ve Bebisi dedi ki...

Deli Annem :P

Ben yorumlarimi cok uzun zaman acik tuttum. Herhangi bir sansuru, kisitlamayi dusunce ve ifade ozgurlugune aykiri buldugum icin uygulamaya prensip olarak karsiydim. Elestiriler elbette olacakti, hatta tartismalar bile olacakti. "Fikirlerin carpismasindan gercekler dogar"i hangi unlu sair-yazarimiz soylemisti? Neyse.. bazen hosuma gitmeyen ignelemler, laf sokmalar oluyordu ama gormezden geliyordum. hatta bir keresinde salak bir hakarete bile maruz kaldim, yine yorumu bile silmeden, cevap da vermeden biraktim.. ancaak.. isler yavas yavas cigrindan cikmaya basladi.. nerden, ne hakla cesaret buldularsa hakaret etmeye basladilar! bu ne curet? yazdigimi, dusundugumu begenmemis olabilirsiniz, elestirebilirsiniz ama hakaret etme, asagilama, igneleme hakkini, mutsuzlugunuzdan kaynakli nefretinizi bana kusma hakkini nerden, nasil buluyorsunuz??

en sonunda yorumlara onay koydum :) 1-2 sacma salak hakaret daha geldi, yorumun tumunu bile okumadan, hakaret kelimeleri basladigi anda silip attim.. bir daha da arkasi kesildi.

sen de zaten onay koymussun, bir de gelen hakaret yazilarini, anladigin anda, gerisini okumadna silip atarsan kafan cok rahat eder, tavsiye ederim :))

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

Ben ne diyeyim bilemedim. Birgün bir arkadaşım blogunda yorumlarını neden denetlemiyorsun dedi. Bende gerek yok ne yazmak isteyen varsa yazsın dedim. Sonra ya küfür ediyorlar işte sataşıyorlar dedi. Bende uzun süre yine denetlememi kapamadım. Ama sonra yorum denetlememi kapattım sebebide bu tarzda insanların yüzündendi. yok noktalama hatan var yok baş harf kücükle yazılmış yok şöyle yok boyle milletçe ne meraklıyız bir başkasının yalnışlarını bulmaya dimi... oyuzden bu hep olacaktır diyorum. ve ben seni severek okuyorum sana herşeyy yakışıyorrr. sevgili delianne sen yazki bizde güzel güzel yorumlar yapalım
sevgilerr diclekiyisi

öznur-ata dedi ki...

tatlım ne oldu yaaa...kim ne dediyse boşweeeerr...aman ya milletin işi gücü kalmamış senle uğraşıyorlar..takma canım yaaa..üzülme hiddetlenme..ama böyle yazman iyi olmuşş..çok çok öperim

Unknown dedi ki...

boş ver tatlım sıkma canını çekemeyenler çatlasın ne diyelim :) üzme sen kendini
sevgiler...

anne kaleminden dedi ki...

canım, bu tip yıkıcı, hazımsız eleştiriler için post girmeye değmez. bu tip yorumları yayınlama, sil ve unut. ayrıca blogun yedeğini alıyosun demi aman deyim, çökertme falan demişsin, tedbirli olmakta fayda var :)

İkiz Annesi dedi ki...

Sabahtan beri giremedim nete yoğunluktan ,girdim de ne göreyim.Ne oldu Deli Annem bakma sen kendini bilmez bir kaç hadsizin dediklerine yaptıklarına.Kişi kendini nerede görürürse diğerleri de orada yanında olsun ister çukurduysa çukurda zirvedeyse zirvede.Bırak çukurdakiler kendi pislikleriyle debelensinler.Ben buralarda çok yeniyim ilk Yaruzee ile tanıştım onun vesilesiyle de seninle yazmaya başladığım günden beri takip ediyorum seni , keşke daha önce tanıyabilseymişim.Sen sıkma canını boşver senin de dediğin gibi onlara o kadar normal geliyordu ki şimdi bu arada AAA öyle mi oldu falan diye yazarlarsa da şaşırma.
Sevgiyle kal..

sumeyye dedi ki...

Yeni gördüm ben de . canını sıkma bence. denetım altına da almışsın..
gönlümüz hoş olsun..herkes ne memnun olur..herkes ne aynı dğüşünür.. ne de herkes birbirini sever..
kımının de ısı gucu yok bu ıslerde ıste...:S

Asahhara dedi ki...

Biz senden ve yazılarından çok memnunuz. Bi iki dengesizin sinirini bozmasına ve seni yıpratmasına izin verme lütfen. Bizi sensizde bırakmayasın ama :(

Unknown dedi ki...

bugün pc açtım baktım yorum var zaten bir tane bir sevinç:) bir sevinç sorma:)okudum ve durdum tek yorum var oda biraz iğneli:)video lazım video
şaka bir yana sen kendin gibi olanlara bak sevgiyle bakanlara gerisi mi ?
seni öyle (madem iyi bulmuyorlar)ce izlemeye devam etsinler
sevgiler

Deli Anne dedi ki...

Desteğiniz, olumlu sözleriniz ve samimi bir biçimde iyi hissetmem için çaba sarfedişiniz, çok makbule geçti. Sahiden de daha iyi hissediyorum. Benim de yapım bu, içimdeki iyi-kötü ne varsa dökmeden duramıyorum.. hoş kendimi tutmasam isim isim, yorum yorum yazacaktım nerdeyse:)

Bundan böyle samimiyetten uzak, iyi niyet yoksunu ve isimsiz yorumları direkt sileceğim.

Kendime diyorum ki; herkes iyi şeyler söyleyecek değil ya, bırak birkaçı da olumsuz bir şey desin. Nefsimi, egomu ezmek istedim. Ancak her şeyin bir adabı vardır; eleştiri ağzına geleni söylemek değildir, eleştiri açıkça bir şey söylemeyip ilk fırsatta içindeki kirli irini dökmek değildir.. ben iyi niyet görmediğim için delirdim.

Empati yaptım; ben olsam iyi niyetli bile olsam söylemezdim dedim. Çünkü söyleyecekse insan olumlu bir şey söylemeli bence.. olumsuzluktan ne hayır gelir ki.. ben zaten her türlü olumsuzluktan kaçınmaya özen gösteririm..

OZLEM ANNE dedi ki...

NUSH ILE YOLA GELMEYENI ETMELI TEKDIR, TEKDIR ILE USLANMAYANIN HAKKI KOTEKTIR..

nasihat ile uslanmayanı azarlamalı deli anne gibi, egerki uslanmuyorlarsa, ee masallah az buz degiliz burda :)

neselihaller dedi ki...

ay arkadaşım hangi densiz ne söyledi seçemedim ama takma kafanı be tatlım...sen harika yazıyorsun, blog idolümsün, daha ne diyeyim :-))

Hem ne demişler: Meyve veren ağacı taşlarlar, sen üzülme...

Deli Anne dedi ki...

Özlemim: ahaha girişeyim mi dersin bundan sonra uslanmazlarsa:)

Neseli haller: yorumların bir kısmını sildim arkadaşım, zaten öfkem de geçti gitti.. çabuk geçer benim sinirim hep.. sen de çok güzel yazıyorsun arkadaşım:)

neselihaller dedi ki...

yaa sen ne güzel yürekli bir insansın yaa..öfkeni bile güzel ifade ediyor, kırgınlığını kine dönüştürmüyorsun. Biz işyerinde insanlara senin gibi davranabilsinler diye dünyanın eğitimini aldırıyoruz da gene de bir işe yaramıyor...Öpüyorum koskocaman...

Hamarat Hatun dedi ki...

hayatım boşver sen böyle hazımsız insanların ne söylediğini, delilik birazda bunu gerektirmiryomu? rahat ol içinden geleni yaz biz seni böyle seviyoruz..sen bizim en akıllı deli annemizsin.senide çocuklarıda öpüyorum.

Deli Anne dedi ki...

Bir şey diyeyim: bugün tek tek cevap verecek dinginlikte değildim, şimdi iyi hissedince ve ortalık da sakinleşince cevap yetiştirebiliyorum. önceki arkadaşlar kusura bakmasın.

Neseli hallerim: çok düşünerek yazdım bu yazıyı belki o yüzden erdemliymişim gibi gelebilir, yüzyüze olunca ve o öfkenin hiddeti dile anında sökülseydi berbat olabilrdi manzara:) ama bir konuda haklısın hiç kindar değilim çok şükür.. zaten bence çabuk öfkelenenin kin tutması sözkonusu olmuyori zira kızgınlığı haklı veya haksız olsa da çabuk geçiyor.. ben de öperim

Akasya ağacı: en akıllı deli anne ha:)

sevgiler herkese

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Şiiişşşttt, deli annem kızma dur, çiğ süt emmiş insanoğlu dememişler mi, sanki ilk midir bu gördüğün, bırak, koyver gitsin, enerjini akıtma hiç negatife, sen yaz, sen dök içini yine.

AYŞE dedi ki...

Bu tür insanları yok sayarsan hakettiklerini alırlar,üzülme bosveeeer,bence blogun Cook Guzel,yazıların surukleyici,samimi.yolun açık,vaktin bol olsun.sevgiler

ulay dedi ki...

insanları anlamak zor iş vesselam. valla aslında meyve veren ağaç taşlanır şekerim hahayytt diyip iyice o hazımsızların damarlarına basmak lazım ama işte o da onlara benzemek olur... pöf çok sinir olurum ben de böyle insanlara, aslında sinir olmak bile onlara haketmedikleri bir değer vermek demek. he deyip geçmek lazım ama yapamıyor insan. boşver be delianne, ben şahsen bayılıyorum yazılarına, biçok kişi bayılıyor. moralini bozamasın densizler :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

KIZKANANLAR CATLASIN :))) deee iki de göbek at :) oooh bosver gitsin üzme sen tatli canini güzel annem... insanlar iste kizkancliktan napacaklarini sasiriyorlar... böyle insanlar hayatimizda hissetsekde hissetmeseke daima olacakdir.. dedigin gibi Insanoglu.. Rabbim uzaklastirsin onlari bizlerden... kocaman öpücüklerimi gönderiyorum sana :)))

Deli Anne dedi ki...

kaymaklı kadayıf, Ayşe, fragola ve hasret teşekkür ederim içtenliğinize,ilginize ve desteğinize.. unuttum gitti ben..

sevgiler hepinize..

Unknown dedi ki...

"Cahil bir kimsenin yanında kitap gibi sessiz ol ! " demiş Mevlana... Bazen insanların kıskançlık ve edeb boyutlarını anlamak mümkün olmuyor.Sadece cehalete yorabiliyorum.Sizi de fazla sinirlendirmişler zannedersem altında kıskançlık vardır eminim...İnsanın mantığını kör ediyor o hastalık...Umarım sakinleşmişsinizdir...

Deli Anne dedi ki...

Gene çok doğru demiş Mevlana.. Ama gel gör ki biz de öğretememişiz, eğitememişiz ki içimizdeki cahili, kalkıp yanından usulca gitmeyi bilmiyoruz.. yani ben bilmiyorum.

AycA dedi ki...

aynen dediğin gibi oluyor.. ellerine küçücük koz zannetikleri şey geçince başlıyorlar saldırmaya.. çok garip bu . bana ne yorumlar geldi ne tehditler ne aşağlamalar ne hakaretler..bir ara gerçekten durdurdum blogu canıma tak demişti.. blog sayesinde tanıştığım ama aslında içlerinde kin biriktirmiş kişiler oldu hayatımda şimdi değiller tabii kendileri gittiler :))
boşver hepsini.. sen yaz ve lütfen yaz..:) çok büyük keyif seni okumak deli anne :D deli anne demek bile güzel sana ..valla bak..

didem dedi ki...

Her karakterden insan var. Yorumlar iyi de gelecektir kotu de onemli olan sogukkanliligini koru. Cizginden cikma, sinirini , kafani, uslubunu bozma derim. Bosver gitsin! Guzel yazanlara odaklan. Sevgiler

yastuf dedi ki...

Bu tip insanlar malesef var!bana dadanmisti bir ara ama sonra bu isi avukalara teslim etmeye karar verdigimi yazinca sesleri soluklari kesildi...Mutsuzluklarini bu sekilde kusuyorlar bu tip kisiler yazik cok yazik!

Cok guzel yazilar,cok iceten ...Biz burdayiz her zaman :))

Sevgiler!

Deli Anne dedi ki...

Ayca'm: ahaha deli anne bile demek güzel ha.. Ah be Ayça'm sen tipik Türk kadınından çok farklısın, sana yapılan hazımsızlıkları ve hasedi tahmin edebiliyorum.. hepimizin içinde kirli duygular var ama buna yenilip kirli işlere girmiyor neyse ki hepimiz..

bir de ben de senin çok çok yazmanı istiyorum aslında..arada bakıyorum hep aynı post.. ıgh.. deyip somutrupp çıkıyorum:)

Didem: Ya gelsin gelsin de aslında benim tahammül edemediğim neymiş daha sonra farkettim.. iyi bir şeyler söylüyormuş gibi yaparak iğneleyenler.. yani açıktan derdini anlatmaya korkup da ilk fırsatta zehrini kibarca (!) akıtan ve bunun farkedilmediğini sanan.. aslında bilmez ki kendini kendine alçaltmış, kendini aldatmıştır.. samimiyetsizikmiş derdim yani.. yoksa açıktan ben sana gıcığım dese biri, eyvallah diyen biriyim.

Deli Anne dedi ki...

Güzel Tuana'nın annesi:) öyle valla mutsuzluklarını, aşağılık duygularını, ezik egolarını kusuyorlar.. Allah onları da bizlerid e bu berbat duyguların tuzağına düşmekten korusun.

sevgiler.

AycA dedi ki...

inan ben deçok yazmak istiyorum ama fırsat kalmıyor.. acayip bir yoğunluk .. bak sabah sabah ne okudum ve sen aklıma geldin:

"Sadece ol, hiçbir şeyi yargılama,
ve bazıları beni çok ağır bir şekilde eleştirdiler.
Haklıydılar.
Çünkü yaşadıkları gerçek onu icabettiriyordu.
Başkalarını memnun etmeye,
kendini affettirmeye çalışma.
Çünkü seni yargılayan bir daha affetmez.
Sen kendi kendini memnun et
ve kendini affet herseyden once.
Neden mi...?
Çünkü zaten affedecek bir sey yok,
kendini yargılamandan başka.
Hiçbir zaman da olmadı...
Sevgi nedir?
Sinemalarda seyrettiginiz aşk değildir.
Sizi birisi memnun ettiği için ona verdiğiniz karşılık değildir.
Hormonlarınızın harekete geçirdiği cazibe ise hiç değildir.
Sevgi,
başkalarının kendi gerçeklerini,
ne olursa olsun, yaşamalarına musaade etmektir.
Bu müsaade kendiniz için de gereklidir..
Başkalarının yarattığı realiteyi yaşamaya çabalamayın,
kendi realitenizi yaratın...
Bir insanın edinebileceği bütün bilgilerin sahibi olabilirsiniz,
fakat hissedip, yaşayıp, deneyimleyinceye kadar hiçbir şey değildir...
Ramtah

Deli Anne dedi ki...

Ayca'm: çok iyi geldi.. eline, gözüne, kalbine sağlık:)

bu arada ne kadar yoğun olduğunu tahmin etmek zor değil, on parmakta on marifet harika bir kadınsın.

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

bazen suskunluk en güzel cevapmış unutma it ürür kervan yürür sen kervana bak iti boşver hoşçakal

nihalasli dedi ki...

Canim ya su dokundurma uslubun bile oyle hos ki.SEn bir gun cok daha iyi yerlerden cok daha fazla teklif alacaksin.
Senin hirslarin yok senin cok iyi bir kalemin ve cok hos bir duygusalligin var.
Bir gun gozlerini kapayacaksin oylece ve cok daha guzel yazilar yazarken bulacaksin kendini Balzac gibi;)
Bu kadar yazima basit kacicak biliyorum ama demem lazim:)
Kiskananlar catlasin canim:)

Unknown dedi ki...

Deli annem senin gibi bir kadini bile sinir edenler olabiliyormus. Uzme kendini, kiskancliklarindandir. Ben seni cok seviyorum ve birsuru arkadasda. Biriki kisinin seni uzmesine izin verme.

Ayla dedi ki...

Haftasonları nete giremediğim için yazını yeni gördüm seni üzmelerinden dolayı üzüldüm doğrusu.Malesef sürekli takip edilen,sevilen ve izleyici sayısı fazla olan blogların kaderi bu galiba, birkaç kişiden daha duydum.Tabiki aynı fikirde olmayabilirler, farklı düşünebilirler ama hakarekete varmadan,uslubunca bunu dile getirmek gerekli.Bu şekilde yapmıyorlarsa eğer bir kasıt, bir sindirememezlik aramak lazım hareketlerinde.

O nedenle de bu tip insanların üzerinde fazla durup ANLAMLANDIRMAMAK lazım.Tek tek isim vermediğin bence iyi olmuş, onlara prim kazandırmış olurdun bence.

fatoş dedi ki...

oraya baktım, buraya baktım,başım döndü, hala tam anlayabilmiş değilim. hafta sonu neler oldu böyle! kim delirtti deli anneyi! yakarım uleyyyn!!!

KırmıZı WosWos dedi ki...

Elif Şafak ta Firarperest kitabında çok kullanmış "EDEB YA HU EDEB" diye...ben ilk senden duymuştum çok ta hoşuma gitmişti sayende mevlana ile yeniden tanıştım diyebilirim... neyse başka bir şey diyecektim ben yazılarınızı çok beğenerek okuyorum ve kıskananlar çatlasın diyorum...

Deli Anne dedi ki...

Ev günlüğü: susmak erdem ama gel gör ki zorişte.:)

Nihal'im: ovvv, canım bu kadar hayale sevk etme beni :) sonra gidip o hayal diyarına bir daha geri gelmek istemeyebilirim zira:)

Taze Annem: Benim gibi bir kadın deme, ben çok çabuk sinirlenirim.. sinirlendim mi de çok çirkefleşirim:)

Ayla'm: evet ben de kapadım konuyu zaten...

Lupinin annesi: ahahha

Kırmızı WosWos: Ben daha okumadm o kitabı, aldım ama duruyor bir kenarda.. ben de öpüyorum sizi:)

sevgiler herkese..

Nil dedi ki...

Değil midir seni sevmemizin sebebi deli olman, özü sözü, içi dışı bir olman.... gerisi doğmamış oğlumun popişine :)