19 Mart 2014 Çarşamba

Deli Anne’nin Google’da Aranma Sözcükleri – 2




.
Bu ayki aranma sözcüklerine gelince, geçen aykilerden pek de farklı değil. En büyük mesele sigara, zayıflama ve çocukları dahi yapma uğraşı… Şimdi büyük bir otorite olarak cevaplıyorum soruları:)
Emzirmeyi bırakınca kilo verilir mi?  Bazen…
Anneler laptopu nereye saklar ? Hahha! Demek böylesi durumlar da var ve dahası büyük ihtimalle karşımıza çıkacaklar.
Biri de karşıma çıktı ah ne bileyim ben…  Ay ne bileyim, ben de bilmiyorum ama sizin içiniz bir hoş olduğu kesin:)
Ferber yöntemi Sabiha Paktuna  Sevenleri kusura bakmasın ama bu iki şeyi sevemedim ben. Ne abuk yöntemlerle çocuk yetiştirmeyi ve ne de abuk yöntemleri önerenleri. Hele ki kesinlik içinde konuşan, zırvalayan ve popüler olan insanlardan da, yol ve yordamdan da fersah fersah kaçtım ben hep.
Oğlumun sayisal zekası mı, sözel zekası mı kuvvetli? Keşke Google bazen -siz bilirsiniz- diyebilseydi de herşeyi bulma gayretine girmeseydi:)
Dünyanın en güzel göz rengi hangisidir? Bence gri:) Ay ama durun yeşil de olabilir.. küçük oğlumun gözleri gibi, kendi gözlerim gibi… Ya da masmavi, babamınkiler gibi.. Ya da bal rengi abimin ki gibi, eşimin ki gibi.. Ya da zeytin, ımmm… büyük oğlumunkiler gibi, annem gibi… Ya da menekşe kayınvalidem gibi, Liz Taylor gibi.. Ama bence en güzeli güzel bakanı, değil mi? Güzel insanın gözünün rengi ne olursa olsun güzeldir ya gözleri. Hatta öyle güzeldir ki gözlerinin rengini bile bilmezsiniz, zira şekline değil manasına tutulmuşsunuzdur.
Korku filmini çeviren kişi bile korktu.. Bu cümle ancak benim gibi biri korku film yönetmeni olsa çok geçerli olurdu.  Hiç sevmem korku, gerilim filmlerini. Korkunç bir dünyada dışarıdan içimize suni korku, gerilim pompalamayı da hiç anlamam.
Kilim dokumak istiyorum? Ben de! Ama dokuma tezgahlarını aldığımdan ve yünleri eve yığdığımdan beridir bir türlü yapamıyorum:)
Zayıflayan ev hanımları hikayeleri… Evet o benim evet! Bir ara 17 kilo vermiş ve epey zayıflamıştım ama şimdilerde en az 10 kiloyu geri aldım.
Lida zayıflamayı bırakan kilo alıyor mu? Şu ilaç adlarını da bu vesileyle öğreniyorum, merakımı çekiyorlar artık. Hayrolsun.
Yürüyerek zayıflayanların yorumları ... Bitmez bu zayıflama mevzusu.. Evet ben gene bir ara sadece yürüyerek zayıflamıştım.
Eliptik bisiklet zayıflama programı… Zayıflama yöntemlerinden, ilaçlardan bilhassa yeniliklerden hiç haberdar değilim, bu arama sözcükleri sayesinde bayağı bilgi sahibi oluyorum:)
Evgeny grinko – вальс çeviri ... Evgeny Grinko ile bloguma ulaşılıyor olması çok keyif veriyor bana:) Ama vals ve çeviri kısmına gelince, sözler yok ki orada.
Dövüş kulüplerine nasıl katılabilirim? Eyvah diyeyim… Aman diyeyim…
Küçük şeylerden mutlu olmayı unuttuk mu? Çoğu zaman:(
Çocuk resimde kolların olmaması Bunu bilen profesyonel biri olursa cevaplasın
Sigarayı bırakmıştım iki fırt çektim birşey olur mu? Ah yazık ya. Ne menem şeydir şu sigara. Olmaz inşaallah canım.. tabii tekrar etmezseniz.
Üstün Zekalı olmak için neler yemeliyiz? Biz öyle mi? Hmm, Sanırım şu gerçeği belirtmek gerek; üstün zekalı doğulur, sonradan olunmaz. Benim bildiğim desteklenebilir zeka ancak. Çocuklarda gelişim gösterebilir ya da gerileyebilir. Korunması için birşeyler yapılabilir belki ama bir yetişkin olarak cevahir de yesek sonradan üstün zekalı olmamız mümkün değil zannımca
Zayıflamak için günde kaç merdiven çıkmalıyız? Ben diyeyim 100 siz deyin 50.
Mutlu olduğunuz bir günü anlatan bir anı Hah böyle şeyler işte:) Ne mutlu mutlulukla bulunana…
Tek öğün ile zayıfladım… Gene ben bir ara bu şekilde zayıflamıştım. Geçen sene günler çok kısaldığında oruç tutmaya başladım. Yaklaşık 45 gün sürdü. Tek öğünde dilediğim şeyden dilediğim kadar yiyordum, başka hiçbirşey yapmıyordum, spor deseniz ev işi ve çocukları okula bırakma ancak. Ve tam 5 kilo vermiştim.
Yoğurt ve çörek otu ile zayıflama : Var mı böyle bir yöntem varsa hemen uygulayayım:)
Düşünce gücüyle benlerden kurtulma: Bu ben benlik olan ben mi, yoksa ciltteki benler mi? Eğer benlik olan bense çok felsefi ve değerli bir ifade sizi kutluyorum, diğeri ise onu bilmiyorum.  Ama olumlu düşüncenin mucize gücü olduğuna inanıyorum. Ben bir tek zayıflama konusunda bunca kuvvetli düşünemiyorum:)
Annem laptopu sakladı: Ah annesi ver artık şu çocuğa laptopu ya Hu!.. Perişan oldu çocuk.
Kayınvalidem çocuğumu kendine benzetti: Şu benzetme konusu ne de sevimsiz değil mi? Adeta bir ezme-ezilme savaşına dönüşüyor niyeyse.. ahmakça!
Tere tohumunun troid beyleri üst düzeyde yavaş çalışan kişi için yararı var mıdır? Bilmem var mı, varsa bana da lazım:) Dereotunun iyi geldiği söylenir ama bunu bilmiyorum.
Çocuğun annesini sevmesi için dua  Bunu okuduğum an düşüyorum… Çok üzgünüm… Böyle hissetmek ve bu ihtiyaç yaktı içimi… Özel bir duası var mı bilme maharetinde değilim ama tüm yüreğimle sizin de, tüm çocukların da sevip sevilmelerini diliyorum… Allah bizi evlatlarımızla birbirimize sevdirsin ve bizi sevilmeye layık etsin…
Evlatlık verilen çocukların hikayeleri.. :( Burada öyle hikayeler duydum ki:(
Sen sevdiğim..hayat da sensin….. hatıra da sen..ardına bakmadan da çekip gitsen..yine de.. tanıdığım en güzel kadınsın sen..!gördüğüm.. en güzel gözler senin..ve.. dinlediğim en güzel şarkı sensin…!….  Ay, tamam peki! :) Yalnız bu aramayla bloga ulaşılması bile güzel ya Hu!
İradenin ve sabrın gücüyle kısa sürede zayıflayanlar… Hep diyorum, yukarda da dedim düşünce gücünün mucizevi etkisine inananlardanım… Olumlu düşüncenin hayatın tümden güzelleşmesine vesile olacağına canı gönülden inananlardanım… Yaşadığım onlarca mucize var bu konuda… Şükürler olsun.. Lakin bir zayıflama konusunda düşünce gücünün gücünü koruyamıyorum, yamuk düşünceler sızıyor hemen sağlıklı ve inançlı düşüncelerin arasına… neden bilmiyorum.. İrade de sabır da eşlik ediyor o zaman da işte o zayıf düşüncelere ve bir yerden sonra bırakıyorum…
Dualarla mucize yaşayanlar… Yukardakilere ek olarak şunu söyleyeyim: bence mucizenin sırrı şu: şükür+dua+ümit+sabır ve tüm bunları yaparken olumlu düşünceyle hayata devam etme. İşte tüm bunlar birleşince bence mucizenin ta kendisini getiriyor Allah ve adeta olmazları olduruyor. Zaten birşeyin ulaşılmaz olması, imkansız olması beşeri çerçevede kalıyor, Allah’ın ise kudreti de hazinesi de geniş, diledi mi -ol-diyor oluyor. Hele ki O’ndan bekliyorsanız, sırtınızı sadece O’na dayıyorsanız O sizi kırmıyor.
Benim acil 30 kilo vermem lazım nasıl bir yol izlersem bu kiloyu verebilirim? Ah, ahhh! Keşke sihirli bir formül olsa… ama acilen aşırı ve abuk şeyleri yemeyi kesmek lazım biliyorsunuz.
Emzirme Döneminde unutkanlık... Evet fena halde oluyor. Ama bu durum; bebeğin tamamen annenin yakınlığına, sevgi ve şefkatine ihtiyaç duyduğu bu dönemde bir eziyet değil aksine lütufmuş. Zira unutkan ve hatta biraz aptallaşan anne, dünyaya aldırmıyor, kendi aptal ve mutlu çemberinde kalıyor, dünyanın ve insanların yamukluklarına aldırmıyor ve bebeğinden haliyle başka şeyi gözü görmüyormuş. Dolayısıyla bebeğin sevgi, ilgi ihtiyacına tam bir karşılık verebiliyormuş.
Hangi bebek daha zekidir? Zeki olan bebek daha zekidir:)
Çok konuşan çocuklar çok mu zeki olur? Zeki olur mu bilmem ama geveze oldukları kesin:) Nasıl ve ne konuştuğuna bağlı bence zeka.. Benim gözlemlediğim zeki çocuklarda fazlaca farkındalıkla gelen büyük bir birikim oluyor, bunu da çeneye vurarak belli ediyorlar. Daha önce de söylemiştim düzgün ve etkili konuşmalarda da bence (küçük gözlemlerime dayanarak, elbette bir uzman değilim) zeka parıltısı oluyor.
Sevgilisi şişmansın deyince zayıflayan çocuk… Yere batsın şekilcilik! Ama öyle bir tuzağındayız ki. İngiltere’de olmayı en çok bu sebepten seviyorum, bizi delice sarmalamış olan şekilcilikten uzaktalar. Zaten bakın İngiliz modeller bile sıfır beden olmaktan çok uzaktalar, iyi de yapıyorlar! Bense Türkiye’ye gelmeye korkuyorum, birileri şişmanlamışsın diyecek diye. İnsanların sizi görür görmez sarfettikleri bu cümle için o insanları terketmek lazım ama şekilciliği öyle kabullenmişiz ki değil terslemek ve terketmek biz karşılarında eziliyoruz. Sevgilisi şişmansın diyen çocuk, keşke aldırmasan! Keşke illa zayıflamak istiyorsan sadece kendin için, sağlığın için zayıflasan.
Ya da doğrusu yeme terbiyesi. Allah hepimize edepli yemek yemeyi nasip etsin. Bence dikkate değer tek nokta bu!
Rüyada Hasankeyf... rüya gibi bir yer Hasankeyf de ondan! Keşke olduğu gibi kalsa ve kimsenin gücü onu yıkmaya yetmese. O muhteşem yerin yıkılmasını kabul ediyor olmamız bizim aczimiz aslında.
Karım sigara içiyor... Hanım hanıııııımm fena yakalanmışsınız:)
Rus patenci İrina Slutskaya şimdi ne yapıyor? Ay çok severdim ben de kendisini… acaba ne yapıyor.. ben de arasam mı?
Waffle yedim ne yapmalıyım? Diyeti bozma psikolojisi mi :( Aman tadını çıkarın canım… Biraz daha fazla spor yaparsınız, bir diğer öğünü kısarsınız falan…
Çörek otu ile zayıflayan var mı? Ben ciddi ciddi düşünüyorum bunu. Değil mi ki, Sevgili Peygamberimiz ölümden başka herşeye çaredir demiş, şişmanlığa da çare olması da gerekmez mi?
Hamile karısının yanında sigara içen erkek... Tuh, rezil! Hani Şener Şen’le Perran Kutman’ın bir filmi vardı, bir dargın bir barışık bir çifti canlandırıyorlardı. Perran Kutman ne zaman kızsa; tükürün babanızın suratına derdi, aklıma o geldi.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Eğlenceli gerçekten; )