5 Mart 2014 Çarşamba

Biraz Barış Biraz Abi Biraz Hayat



bana bir harf öğret yeter new york türk sanatı defteri by delianne“Bana bir harf öğret yeter
Kırk yıl sana hizmet ederim.”
Al selamımı gönül dağlarından red poppy by delianne“Eğer kalbin kırıksa dost yüzünden
Bir selam sana gönül dağlarından
Al selamımı gönül dağlarından”
Bahçede bal peteği by delianne“Diyeceğim o ki kişi yetinmeli
Yaşam dediğin kısacık bir çizgi
Namus şeref onur hepsi güzel ama
En önemlisi helal alın teri.”
Chester by delianne“Barış der biraz tuzum ekmeğim olsa
Buz gibi pınar suyundan bir testim olsa
Bir de şöyle püfür püfür bir çınar gölgesi
Kaç kula nasip olur ki keyfin böylesi.”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (66)“Usta terzi dar kumaştan bol gömlek diker, doğru tartan esnaf rahat huzurlu gezer, eğrinin ve doğrunun hesabı mahşerde, dünyada biraz huzur her şeye bedel.”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (55)“Para pula ihtişama aldanıp kanma dostum
İçi boş insanların bu dünyada yeri yok.”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (44)“Akşam olunca kuşlar dönerken bir hüzün çöker, dolar gözlerim.”
erguvan ağacı istanbul üsküdar by delianne“Selam olsun ağalar beyler, mor sümbüllü alaca dağlar”
September Scotland Delianne (24)“Bir ben var ki benim içimde, benden öte benden ziyade
Bir sen var ki senin içinde, senden öte senden ziyade”
Laundry day, garden, summertime by delianne“Gel sen de katıl bizlere dolaş bahçemizde gönlünce
Uzat korkma elini bak beş parmağım var benimde”
blueu maison edinburgh by delianne“Aman yavaş aheste
Söz gümüşse sükut altınmış
Demek ki susmak daha kıymetli
Sessiz sakin durmak varken
Konuşup yorulana bilmem ne demeli
Aman yavaş aheste”
mutlak dökmeli helal alınteri barış manço by delianne“Şam ipeğinden burma giysen bile. Zemzem suyuyla yıkansan bile. Dünya ahiret bir keyif sürmek için. Mutlak dökmeli helal alınteri.”
ömrümün sonbaharında barış manço by delianne“Hala bitirmediğim bir yarım şarkım kaldı
Ömrümün sonbaharında.”
bahçe by delianne“Üç beş günlük dünya hayatı değmiyor hiçbir kavgaya…”
Cahit sıtkı tarancı evi dört kapı barış manço by delianne“Barışım uzaktan geldim
Dört kapı önünde durdum
Dört kapıdan geçemezsem
Geldiğim gibi giderim”
Yıllardır sürüp giden bir pay alma çabası, topu topu bir dilim kuru ekmek kavgası... Bazen durur bakarım bu ibret tablosuna. Kimi tatlı peşinde kimininse tuzu yok. barış manço by delianne“Yıllardır sürüp giden bir pay alma çabası, topu topu bir dilim kuru ekmek kavgası. Bazen durur bakarım bu ibret tablosuna; kimi tatlı peşinde, kimininse tuzu yok.”
September Scotland Delianne (32)“Gözümde yaş görseler erkek ağlar mı derler,
Gökler ağlıyor dostlar ben ağlamışım çok mu?
Rahmet yağarken dostlar ben ıslanmışım çok mu?”
Barış Manço 7 den 77 ye“Ben bir şarkıcı, besteci olarak bu dünyaya gelmedim. Düşüncelerimi aktarmak üzere geldim. Bu; gün geldi şarkı söylemekle oldu, gün geldi bir televizyon programında çocuğun saçlarını okşamakla oldu.”
by delianne (2)“Ben yaşarken kendime sanatçı diyemem, çok ayıptır. Ancak on, yirmi, kırk yıl sonra diyebilirler.”
kırk yılda bir gelir barış gibisi by delianne“Kırk yılda bir gelir Barış gibisi”
rowan tree scotland by delianne“Çoktan uçmuş güvercin tahta masam devrilmiş
Can dostum çomar uykuda
Tatlı komşu Ayşe teyze Emekli Salih Öğretmen
Hepinize hepinize elveda
Dostlar elveda
Gözlerim kurşun gibi ağır ağır kapandı bu gece
Elveda”
barış-manço“Gelecek nesiller, kuşaklar tarafından Yâd-ı Cemil olmak. Tek niyetim ve gayretim bundan ibaret…”
-Barış Manço-

Hiç yorum yok: