7 Şubat 2014 Cuma

Biraz Necip Biraz Fazıl Biraz Hayat


 Ben gene gideyim dünyanın buz gibi şiddetinden ve gerçekliğinden.

Gene şiire, duyguya, hayata vurayım kendimi iyisi mi.



Aldığımız nefesi bile geri veriyorsak, hiç bir şey bizim değil. necip fazıl by delianne“Aldığımız nefesi bile geri veriyorsak, hiç bir şey bizim değil. “
neye yaklaşsam necip fazıl by delianne“Neye yaklaşsam, sonu ayrılık ve kırgınlık…”
Ağlayabilseydiniz anlardınız necip fazıl by delianne“Ağlayabilseydiniz, anlayabilirdiniz.”
Mayıs Ferahlığı - Delianne - do not copy (22)“Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur.”
Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar. necip fazıl by delianne“Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi Sonbahar.”
Bazen susuyorum, Bazen suskunluğuma yanıyorum.. necip fazıl by delianne“Bazen susuyorum,
Bazen suskunluğuma yanıyorum.”
Tam otuz yıl saatim işlemiş ben durmuşum; Gökyüzünden habersiz, uçurtma uçurmuşum. necip fazıl by delianne“Tam otuz yıl saatim işlemiş ben durmuşum;
Gökyüzünden habersiz, uçurtma uçurmuşum.”
Kızgınlık gürültülüdür, kırgınlık sessiz. necip fazıl by delianne“Kızgınlık gürültülüdür, kırgınlık sessiz.”

bruges belgium by delianne“Ne kervan kaldı, ne at, hepsi silinip gitti.

İyi insanlar iyi atlara binip gitti!”

edinburgh festival by delianne“Kızgınlığım geçer de; kırgınlığıma çare bulamadım.”
insanları tanıdıkça seveceksin yalnızlığını nec,p fazıl by delianne”İnsanları tanıdıkça seveceksin yalnızlığını.”
O by delianne“Yine O, hep O, yalnız O, daima O.”
Anladım işi; sanat Allah’ı aramakmış; necip fazıl by delianne“Anladım işi; sanat Allah’ı aramakmış.”

aydınlık ümit delianne (157)“Bir hoşçakala sığdırdı beni, yere göğe sığdıramadığım.”
Central Park Çocuğu“Anlamak yok çocuğum, anlar gibi olmak var.”
altın pencerem deli anne“Allah kabul etmeyeceği duayı ettirmez. Bu büyük bir sırdır.”
Mayıs Ferahlığı - Delianne - do not copy (21)”Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni Yaradan…”
black world globe ornaments by delianne“Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not; Dünya beş para etmiyor.”
tadını bilirsen ekmeği paylaşmak necip fazıl by delianne“Eğer tadını bilirseniz ekmeği paylaşmak, ekmekten lezzetlidir..”
ömrümün sonbaharında by delianne“Eyvah! Gördüğüm değildi bildiğim dünya!”
-Necip Fazıl Kısakürek-

Hiç yorum yok: