30 Ocak 2014 Perşembe

Biraz Turgut Biraz Uyar Biraz Hayat


herkesi bir başka şey hüzne götürüyor turgut uyar paris by delianne 



çok kimse bıkıyor günden akşam olmadan turgut uyar by delianne“Çok kimse bıkıyor günden akşam olmadan…”
sen de vardın hayat turgut uyar by delianne“Birisi bir camı açar birden haykırır; sen de varsın ey hayat, tıpkı ölüm gibi…”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (120)“Dünyayı, çarşıları, giysilerimi, kendimi onunla sevmek istiyordum.”
çocuklar by delianne“Ben çocukları sevdim yaşadım
Dünyaya alışamadım.”
Toprak sevdiklerimizi aldığı için mi güzel kokuyor turgut uyar by delianne“Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokuyor?”
ben bir yalnızlıktayım turgut uyar by delianne“Ben bir yalnızlıktayım, hep bekliyor, hep özlüyorum.”
çok üşüdük turgut uyar by delianne“Çok üşüdük
Hep üşüdük
Üşümekti bütün yaşadığımız.”
ve uyursun sonra turgut uyar by delianne“Uyursun sonra
Büyük saat akmaya devam etmektedir.
Uyku sürer.
Tüm saat kuleleri
Yanlış da gösterse zamanı,
Bilirsin biri var bir yerde
Saatin kaç olduğunu saklayan.”
Festival Fringe Edinburgh 2012 Delianne (61)“Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi agaçlar gibi”
by delianne (2)“Senin ellerinde ne var bilmiyorum
Tuttukça güçleniyorum
Kalabalık oluyorum…”
Aşk Kırmızı Lale Lal English tulip by delianne“Aşk isterim, aşk olsun isterim yaşamanın sonu, ölümün başlangıcı…”
eylül de toparlandı gitti işte turgut uyar by delianne“Eylül toparlandı gitti işte,
Ekim filan da gider bu gidişle.”
önümüz bahar turgut uyar by delianne“Evet önümüz bahardır biliyorum
Leylaklar açacak biliyorum
Kiraz da çıkacak yakında
İyi şeyler söylemek de gerek biliyorum
Sevgilim güzelim bir tanem biliyorum da
Şimdilik bağışla.”
world globes by delianne“Ben aslında her şeyi sonradan öğrendim
Herkes herkesi sonradan öğrenirmiş
Bunu da sonradan öğrendim.”
scotland autumn by delianne“Ben bazen eksilirim biraz
Aslında hepimiz eksilirmişiz biraz
Bunu sonradan öğrendim”
yakamoz by delianne“Her yalnız adamın, bir denize kıyısı vardır.”
ey sümbül ey teber ey canım by delianne“Ey güzelim sümbül ve teber, ey canım”
bir elim sağ cebimde bir elim sol cebimde turgut uyar by delianne“Bir elim sağ cebimde
Bir elim sol cebimde
Bu hüznü siz de bilirsiniz.”
aşk ve umut by delianne“Hiçbir şey umurumda değil diyorum
Aşktan ve umuttan başka”
Festival Fringe Edinburgh 2012 Delianne (68)“Eskiden güzel kadınlar ve aşklar olmuş
Şimdi de var biliyorum
Bir seviniyorum düşündükçe bilseniz”
Ardgour Glencoe Scottish Highlands İskoçya  Turu Deli Anne (81)“Sen nereye ben oraya adım adım…
İnsan sevdikçe iyileşiyor, artık anladım.”
öteyi beriyi omuzluyorum turgut uyar by delianne“Öteyi beriyi omuzluyorum.”
Mutluluk Dersleri İskoçya delianne 2012 (27)l“Bir yağmur yağsa da, beraber ıslansak.”
sonsuz aşk by delianne (2)“Mutlu aşk yoktur.
Aşkın aşkla çarpımı da sonsuzdur.
Nokta.”
-Turgut Uyar-

Hiç yorum yok: