29 Ocak 2014 Çarşamba

Biraz Cemal Biraz Süreya Biraz Hayat…


yorgun by delianne 




beklemek by delianne 

“Aklının ucuna oturup, kendimi bekledim.. Gelmedim, gelmedim, gelmedim…”

edinburgh by delianne“Ben seni düşünüyorum seni.. Hani tıpkı o ilk günlerdeki gibi.”
September Scotland Delianne (8)“Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata..
Varsın yara içinde kalsın dizlerim,
Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.”
Edinburgh Jazz blues festival by delianne“Masal dinlememiş çocuklar büyüyünce kedi resmini bile cetvelle çizerler.”
rainy day in Scotland by delianne“Önce sevdiğiniz terk eder sizi, arkasından uykunuz..
Sonra ne sevdiğiniz gelir geri, ne de uykunuz….”
yarından birşeyler beklemekle geçiyor ömrümüz by delianne“Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz…”
kızıl by delianne“Senin bir havan var beni asıl saran o. Onunla daha bir değere biniyor soluk almak.”
gelsen sevsem by delianne“Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki; yine gelsen yine severim seni.”
Gözlerin by delianne“Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine
Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.”
New Lanark World Heritage Village Scotland by delianne (2)“Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım.
Değmeyenlere zaten üzülmem.
Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olması.”
Flamingo edinburgh by delianne“Kuşlar toplanmış göçüyorlar; keşke yalnız bunun için sevseydim seni…”
Lenzie, Scotland by delianne“Allah’a emanet ol” dedi ve gitti. Sustum sadece.. ‘Zaten başka kimim var ki?’
-Cemal Süreya-

Hiç yorum yok: