15 Ocak 2014 Çarşamba

Biraz Özdemir Biraz Asaf Biraz Hayat


Renkler Edinburgh Özdemir Asaf by Delianne 




Özdemir Asaf Edinburgh by delianne”Bekle dedi gitti;
Ben beklemedim, o da gelmedi.
Ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi.”
September Scotland Delianne (35)“Bir bakmışsın saat üç , bir bakmışsın saat hiç.”
Jazz Blues Sevmek Edinburgh by delianne“Herkes fazlasıyla sevmiş, Ben eksikleriyle de sevdim oysa.”
Gitmek mi sevmek mi by delianne“Bilmiyorum ne vardı saçlarında
Rüzgar mı delice eserdi,
Gözlerim mi öyle görürdü yoksa
Saçlarının her hali hoşuma giderdi.”
Anne by delianne“Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi;
Çünkü ben annemi gülerken de gördüm, ağlarken de…”
gitmek kalmak by delianne“Kimi gittikçe kalır, kimi kaldıkça gider.”
yalnızlık dinletisi by delianne“Yalnızlık müziğin bile seni dinlemesidir.”
şikayet özlemek by delianne“Bir gün, benden şikayet ettigin ne varsa özleyeceksin.”
catsuuu“Sen bana bakma, ben senin baktığın yerde olurum..”
Sevmek by delianne“Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.”
kaçmak korkmak penguin penguen by delianne“Her korkan kaçmaz. Ama her kaçan korkaktır.”
ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım by delianne“Ben sevmekten hiç borçlu çıkmadım”
Seven Sevilen by delianne“Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir.
Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir.
Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir.”
gelsen güzel olurdu by delianne“Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu…”
yokken by delianne (2)“Baharda kışı, kışın da baharı özler insan.
Ne uzaksa onu özler..
Kavuşmak şart mı? Boşver!
Bazı şeyler yokken güzel.”
insan by delianne“İnsan yorulunca duruyor… Durunca düşünüyor… Düşününce koşuyor. Koşunca yoruluyor… Yorulunca insanlaşıyor. İnsanlaşınca işler karışıyor. Yalnız kalıyor.”
yok by delianne“Ben birini sevmiyordum. O da beni sevmiyordu. Bir gün bir yerde randevulaştık. Ben gitmedim. O da gelmedi. “
Butterfly Scotland Delianne“Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o ama… Bozmadım”
September Scotland Delianne (19)“Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz.”
September Scotland Delianne (20)“Kolay mıdır bir anda her şeyden vazgeçip gitmek, yoksa her şeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek? “
 -Özdemir Asaf-

Hiç yorum yok: