17 Ocak 2014 Cuma

Biraz Nazım Biraz Hikmet Biraz Hüzün Biraz Hayat





Fringe festival 2013 by delianne“Bir senfoni vardı kulağımda çalınan, bitti artık hepsi…”
kelebek gibidir aşk nazım hikmet by delianne“Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük!
Bahar Spring by delianne“Ben, sensiz yaşayamam diyenlerden değilim.
Sensiz de yaşarım; ama seninle bir başka yaşarım.”
Diyarbakır by delianne“Hiçbir şey gidermez iç sıkıntımı memleketimin şarkıları ve tütünü gibi.”
Diyarbakır by delianne (2)“Topraktan öğrenip kitapsız bilendir.
Hoca Nasreddin gibi ağlayan,
Bayburtlu Zihni gibi gülendir.
Ferhad’dır.
Kerem’dir.
Ve Keloğlan’dır.” (Türk Köylüsü)
Diyarbakır uzaktan görünüm by delianne“Yeni meydanlar açılmış uzaktaki şehrimde.”
Gölge by delianne“Geçtim putların ormanından baltalayarak, ne de kolay yıkılıyorlardı.”
DSC_0930 (2)“Biz başka severdik. O yüzden başka sevemedik.”
Çocuklar by delianne“Şimdi on yaşına bastı. Ben içeri düştüğüm sene ana rahmine düşen çocuklar.”
Edinburgh by delianne (5)“Ben içeri düştüğümden beri güneşin etrafında on kere döndü Dünya.”
Diyarbakır Tarihi On Gözlü Köprü, Gazi Köşkü by delianne“Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine.”
kızl gül nazım hikmet by delianne“İçimde mis kokulu kızıl bir gül gibi duruyor zaman.”
Edinburgh Jazz Blues Festival New Orleans Band by delianne“İnsanların kanatları yok, insanların kanatları yüreklerinde.”
Surkapı, Diyarbakır Surları, Hz. Suleyman Camii by delianne“İki şey var; ancak ölümle unutulur, anamızın yüzüyle şehrimizin yüzü.”
wild flowers by Delianne“Pamuk gibiydi bembeyazdı ekmek.”
Edinburgh Castle by delianne“Ve gayrisi mesela benim on sene yatmam Laf-ı güzaftır.”
“Çok yorgunum, beni bekleme kaptan
Seyir defterini başkası yazsın
Çınarlı, kubbeli mavi bir liman
Beni o limana çıkaramazsın”
Lenin Tepeleri - Moskova by delianne“Nâzım Hikmet vatan hainliğine devam ediyor hâlâ.”
-Doğum Günün Kutlu Olsun Nazım Hikmet! -

Hiç yorum yok: