9 Eylül 2013 Pazartesi

Kardeş Yarışı ve Kazan-Kaybet Doğası




.
brothersrace delianne (1).
.

2 yıl önce: Kerim 1,5 & Selim 5,5 yaşında iken;
Selim: Kerim, gel beraber oynayalım.
Kerim: (heyecanla) hı hıhh!
Selim: Kerim bak ben kazandım, sen kaybettin!.
Kerim: ıhhh, der ve gülümseye devam eder.

.
1 yıl önce: Kerim 2,5 Selim 6,5 yaşında iken:
Selim: Kerim gel beraber oynayalım.
Kerim: (heyecanla) geldim abi!
Selim: Kerim bak, ben kazandım, sen kaybettin!
Kerim: Ebet abi, ben kaybettim, der ve gülümsemeye devam eder.

.
1,5 yıl önce; Kerim 3, Selim 7 yaşında iken:
Selim: Kerim, gel beraber oynayalım.
Kerim: (hala heyecanla) geldim abi!
Vroom, bom, bum, çat derken oyun henüz bitmemişken:
Kerim: Sen kazandın abi, ben kaybettim!
(Kerim’in oyunu ve hayatı buymuş gibi kabulleniş hali. Üstelik yaranmak ister gibi abiye uzatması elindekileri ve ben de ezik olacak bu çocuk endişesi.)

 .
Bir ay önce: Kerim 3,5 yaşına, Selim 7,5 yaşına gelirken:
Selim: Kerim, gel beraber oynayalım.
Kerim: Ben oynamicam abi, çünkü ben hep kaybediyorum!
 .
Biraz önce; Bir ay önce: Kerim 3,5, Selim 7,5 iken:
Selim: Kerim, gel beraber oynayalım.
Kerim: Geliyolum abi!

Fiyuuuu çit çotttttt sesleri ardından:
Kerim: Ben kazandım abi! Kaz-zan-dıM! Kaz-zan-dıM!
.
brothersrace delianne (2)

Hiç yorum yok: