3 Ağustos 2012 Cuma

BilimSelim; Büyük, Berbat Değişim



Bir Sene Önce, aniden:
Selim: Anne ben büyüyünce cambaz, baba ve animasyon sinemacısı olacağım!
Anne: Baba mı? Yani senin çocukların mı olacak?
Selim: Evet
Anne: E, kaç tane?
Selim: 3 erkek!
Anne: Adları ne?
Selim: Mehmet, Hüseyin Can, Selim ve Nurdan..
Anne: A, 4 oldu. E eşinin adı ne olacak?
Selim: Hmm.. bilmem.. şimdiden kimle evleneceğimi bilmiyorum.. bi’ fikrim yok.. ama mesela Elif Naz olabilir.. onunla evlenebilirim.. gerçi bunları konuşmak için çoooooooooooook erken ama..
Anne: Evet daha çok küçüksün, bu tip şeyler zamanı gelince konuşulur!
Birkaç saniye sessizliğin ardından:
Selim: Ben büyünce siz bana yakın oturun ama! Ben sizi özlerim. Hatta benim evimde oturun.
Anne: O olmaz herhalde ama.
Selim: O zaman ilk sağ ve ilk solda (Selimiye’ye girişte taksiciye tarif şeklimiz) oturun. Özleyince hemen size geleyim.
 
Bir Sene Sonra: 5 aylık zoraki ve fazla yakınlığın ve arkadaşsızlığın ardından:
Anne: Bana bak Selim, hani başka odaya gitmiyor hatta yanımdan hiç ayrılmıyorsun ya, büyüyünce de bu yakınlığı bırakma o zaman. Sakın sen büyüdüğünde -ah keşke beni biraz rahat bırak- demeseydim deyip iç geçirmeyeyim, yanıma sık sık gel olur mu?
Selim: Ama ben büyüyünce animasyon yapacağım, çok vaktim olmaz ki, çok çalışmam lazım.
Anne: E, olsun akşamları gelirsin. İşin bitince.
Selim: Ama ben jet pilotu da olacağım, bazen de jete binip gideceğim animasyon yapmadığımda.
Anne: E, hiç mi boş vaktin olmayacak canım. Hafta sonları gelirsin! Hem insan annesini illa ki ziyaret eder!
Selim: Ama ben Ay’a da gitmek istiyorum. Hem gidip orada 3 ay kalacağım ben!
Yuh çeken ama sümsük kuşu hatta sümük kuşu gibi yapışkan Anne: Olmaz kabul edemem, ben seni özlerim.
Selim: Ama anne işlerim çok olacak benim, bir de spor yapmam lazım.
Anne: O zaman ben senin evine taşınırım.
Şaşkın ve baygın Selim: Peki, tamam!
Anne: Baban da gelir.
Yuh çeken ama kibarlığı ve edebiyatı elden bırakmayan Selim: E, ama, ııı öyle olur mu? Siz bende kalırsanız ben sizi özleyemem ki? Oysa Özlemek Güzeldir!
-6,5 yaşındaki çocuk şimdiden uyanmış hayata, heyhat Geçmişler ola Deli Anne! Var sen kendini düşün bundan gayri, kendini paralama!- Yemedin yedirdin, giymedin giydirdin, özgürlük dedin gidemedin tepindin, bak hayalen bile bıraktı oğlun seni ortada!
Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok: