6 Nisan 2012 Cuma

İzmir Buluşması


İzmir Buluşması

by Deli Anne on 06/04/2012
Yarın, yani bu Cumartesi gelmek isteyenlerle buluşabiliriz. Kordon’da bir yer diyeceğim ama bilmiyorum ki ne neresidir. Sanırım Kahve Dünyası var orada orada toplaşabiliriz. Saat 13.00 gibi uygun olanı beklerim. Biz çocuklarla orada olacağız yani inşallah!
Tek tek görüşme taleplerine yanıt vermekte aciz kaldım, baktım bu işin üstesinden gelemiyorum en iyisi hazır Cumartesi İ. de çalışıyorken ve ben avare iken müsait olanla görüşmek isterim. Zira buradan ayrılabiliriz de. Belki şehir dışında bir otele yerleşebiliriz. Üzerimden İzmir rehavetini atmayı beklemiyorum bu sebepten:)
Taleplerinizi, saati ve yer bildirimlerini yazabilirseniz ortak bir fikir de edinebiliriz. Bir de tek tek telefon bırakan ve haber vermemi isteyenlerden özür dilerim, telefonlar, notlar, mesajlar çok karıştı. Affedin! Sadece buraya yazabileceğim. Sevgiler herkese.
Önyargısız annem Evrim’im öperim ve teşekkür ederim.
.
Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok: