30 Aralık 2010 Perşembe

Tamamdır, Hazırım Hayat!

Secret'a Giden Yol'u yazdım da Secret'a varışa geçemedim henüz. Ancak yeni yıl hasebiyle bir sıçrama yapıyor, neticeye yollanıyorum. Ardından ilahi çekim kanunuyla beklentilerimin gelip yakama yapışmasını ve ben istemedikçe beni bırakmamalarını ümit ediyorum. Kuru gürültü ile değil elbette, şükür, dua, ümit ve pozitif düşünce ile. Şimdi gemimi yüklüyorum ve Vira Bismillah! ile salıveriyorum denize.




Daha da heveslenmek için Buyrun Playing For Change ve Grandpa Elliot;




Ve en önemlisi: çocuklara güzel davranışlarda bulunmak, hoşgörü sahibi olmak, layıkıyla davranabilmek istiyorum. Dağa taşa empati yapmak yerine önceliği onlara verebilmek istiyorum.  Sinirleri alınmış bir anne olmak istiyorum. Her daim müşfik olmak istiyorum. Öfke, sinir vs. gibi çirkef duygularımdan arınmak istiyorum. Hem de çok istiyorum. Selim'ime severek ve sevilerek gideceği, her türlü fayda göreceği bir okul istiyorum ve de. Ve huzur! Ve sağlık elbette! Ve de özetlemek gerekirse; her iki cihanda da iyilik ve güzellik istiyorum herkese, bize.

İyi Yıllar Herkese!





101 yorum:

öznur-ata dedi ki...

HUZUUURRR...ötesi var mı.....

neselihaller dedi ki...

Delişim, senin bu kolaj çalışmalarına hastayım yemin ederim...10 sayfalık yazıyı özetliyorsun birkaç resimle..

Yeni yılın da hayatın da sana ve ailene ve de en önemlisi 2 kuzucuğuna sağlık, mutluluk ve de huzur getirmesini diliyorum arkadaşım...Mutlu yıllar...

Unknown dedi ki...

Ve 5.dakikada taze anne yorum yazar. Amiiinn diyelim Deli annem. Olur insalah. Selim'i New York'a getirirsen sayet, haber et, Vahap'i kandirirsam bende gelirim belkim kim bilirr :)
Dediklerin olur insallah.

Deli Anne dedi ki...

Öznur: valla öyle bir de sağlık ..

Gülçin'im: aynı güzel dilekleri ben de senin için diliyorum canım arkadaşım.. iyi yıllar sizlere de.. öperim

Gülom: ahahaha git bloguna bak hele.. sen bana, ben sana yapmışız:) gelirsem bir el ederim sana NY'den:)

Unknown dedi ki...

Abooo! Oznur benden once yazmis. 2 dakika farkla. Baktim baktim bakmam mi :)) Deli annem hep soracam diyorum unutuyorum senin bloguna koydugun bu resimler cok ilginc, nerelerden nasil buluyon anlam veremedim.

ÖZLEMCE dedi ki...

yine yeniden çok güzel yazmışsın.mutlu yıllarrrrr

Deli Anne dedi ki...

ahahha.. çok arıyorum Gülom resimleri:)

Ebru dedi ki...

ohh harika olmuş bu konu şu başkalarına gösterdiğimiz hoşgörünün yarısından bile azını sevdiklerimize gösterebilsek.... ahhh keşke

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

önce sağlık huzur sonrada benim gibi maddi durumu bozuklar için para istiyorum:) iyi seneler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bayıldım kolajlara...Huzur önce içimizde olsun,sonra etraftaki herkeste olsun ki bizim huzura zarar gelmesin, şu bebelere hoşgörü kısmını ben de başarmak istiyorum deli annem,sevgiler,nice yıllar, sinem

a.c dedi ki...

aa çok güzel dilekler ve dualar, gerçekleşir inşaallah:)

Nehire dedi ki...

Bütün isteklerinizin gerçekleşeceği yeni bir yıl osun,sevgiyle kalın...

Unknown dedi ki...

öncalikla senin dileklerine kocaman bir AMİN diliyorum .Kendi adıma dileklerimi düşünüp salıcam evrene.Ama geçen seneye haksızlık etmeden çünkü beni senle (sizlerle)tanıştırdığı için .
bu arada senin adın deli anne+gece kuşu
sevgiler

Behiye Sönmez dedi ki...

mutlu yıllar :)

Nihan dedi ki...

kolaj planına beni de dahil ediyorsun. yalnız gönderememe oralara seni.tek başına eğlenemezsin.:)))

İkiz Annesi dedi ki...

Deli Annem harika olmuş inşallah istediklerinin beklediklerinin hepsini getirir yeni gelen yıl.
Şu kolaja bir de İzmir atsan mesela:))ne güzel olur otursak karşılıklı kahvelerimizi yudumlasak :))
Mutlu Yıllar Dilerim sana:)

yaruze... dedi ki...

Anlaşılan İlhami ilk sana uğramış.Bana yönlendirseydin ya,
aşkol emi...
İyi seneler Deli Annem,
Sağlıkla,huzurla ve tabi ki çocuklarınla...

zuzuların annesi dedi ki...

Çok yaratıcısın,çok hoşuma gitti bu post!Bir kaç fotoğraf,kimbilir kaç cümleye bedel öyle değil mi? Bazen sadece bakmak ama görerek/düşünerek bakmak gerek
hepsi bu...
Dilediğin,arzuladığın,ümit ettiğin herşey gerçekleşsin dilerim sevgili Deli Anne!Mutlu yıllar:)

OZLEM ANNE dedi ki...

gecen banada esim sordu, oyle birdenbire mutfakta :) , yeni yil hedeflerin nedir diye... incelmek ve daha fazla okumak demistim oncelikle bende, ama en onemlisi iyi bir anne olmak diye eklemistim iki dakikalik konusmanin icine...:))
Umarim yeni yil hepimize saglik ve huzur getirir oncelikle .. mutlu yillar xx sevgiler

Unknown dedi ki...

Deli anne ; dileklerinin hepsi gerçekleşir mutlu yıllar canım :)
(ayrıca Selim için üstün zeki cocuklar için sınava tabi tutulan bir sistem vardı bılıyorsundur sen gerçi ama bu yılda bır sefer bellı sayıda yapılıyor...)yazınca dıleklerde aklıma geldi :))

Kalbişeker dedi ki...

Umarım 2011 size bunalrın hepisini verir :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Canım benim sanada iyi yıllar. Eşinle, çocuklarınla ve de tüm sevdiklerinle birlikte geçirebileceğin sağlıklı,huzur dolu bir yıl olsun sizin için...
Ayrıca tüm dileklerin ve isteklerin kabul olsun inşallah, sevgiler...

Esin dedi ki...

Deli anne tüm dileklerin kabul olur umarım...
Yeni güzelliklerle gelsin sana.
Mutlu yıllar :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi seyirler, iyi yolculuklar olsun bu seyirde :))
sağlık ve huzurla, bereketle..
nice yıllara sevgili deli anne.

Ayla dedi ki...

Tüm dileklerinin gerçeklemesi ümidiyle ailenle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum deli annem.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Deli annem tek nefeste, tek kalemde sıralamışın hayalleri. Çocuklar, annelik ve yaşam duruşu ile ilgili olan kısmına fena halde dahil olmam gerek.

Mutlu yıllar diliyorum... Yeni yılda her şey gönlünce, dilediğince olsun. Sevgiler.

resimli günlük dedi ki...

Mümineciğim,dilerim istediklerin ve daha hayal bile edemediğin harika bir sürü şey gelip yakana çıkmamacasına yapışır.Madem hepsi dua ile dualarımda seni de anacağım her zaman canım :)
özlem

KırmıZı WosWos dedi ki...

iyi yıllarrr Deli Anne sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllarınız olsun inşallah sevgiler...

Sibelbek dedi ki...

Mutlu yıllar canım delim Kezbanım benim. dileklerinin hepsi gerçek olur inşallah, muck...

Unknown dedi ki...

Dileklerine kocaman amin diyorum. Çok mutlu yıllar :)

tosbagalar dedi ki...

Bütün annelerin dileği sinirleri alınmış bir anne olmak. Bilimselim için inşallah iyi bir okul bulursunuz. Bu çocuğun körelmemesi lazım. Ona hitap eden bir okulda okuması lazım. İşiniz çok zor Allah kolaylık versin. İyi yıllar.

Aygül dedi ki...

Delişim inş tüm isteklerin gerçek olur.Şu sinirlenmeme,daha sabırlı olma konusunda bende istekliyim.:) Okul meselesi gerçekten sıkıntılı. Biz başakşehirde oturuyoruz ve Emin'in 2 yaşından beri gittiği çok güzel bir okulumuz var.Seneye ne yapıcaz bilemiyorum. Okulumuzu tavsiye edebilirim. Nerede oturduğunuzu bilmiyorum ama:))Mutlu huzurlu güzel ve sağlıklı seneler

elif ada dedi ki...

Giden yılın armağanlarından biri de sensin. Büyük zevk seni okumak. ne diyeyim mutlu, sağlıklı yıllar... Her şey gönlünce olsun

fatoş dedi ki...

inşallah deli kadın, allah herkesin gönlüne göre versin...

*kelebekana*-* dedi ki...

huzurlu ,çok güzel işlerle meşgul ve sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar dilerim ...yüzünüzden o güzel gülüş hiç eksik olmasın ...(*-*)

MAVİANNE dedi ki...

dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum ben de ,
Güzellikler seninle olsun
anneler her zaman sabırlı ve pozitif olmak zorunda değil mi?
ÇOk şükür başarmak için uğraşıyoruz biz :))
eminim daha da iyi olacağız
2011 de yazmak okumak ve kahkaha atmak eylemlerini çokça yapmanı diliyorum
MUTLU SENELER

Unknown dedi ki...

İYİ SENELER DATTTLLUUUUUMMMMM

Asahhara dedi ki...

Mutlu Yıllar..

Çiğdem SEZER dedi ki...

sevmek ve sevilmek, ailen ve dostlarınla hep bir arada olmak, sağlıktan ve özgürlükten başka hiçbirşeyin önemli olmadığını bilerek yaşamak....

Nice mutlu yıllar dilerim

Anne ve Bebisi dedi ki...

Dileklerin gercek olsun :) Iyi seneler :)

Nil dedi ki...

İYİ YILLAR DELİ ANNEM.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sevdikleriniz ve sevenlerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçireceğiniz nice yıllarınız olsun
sevgiler...

Sevtap dedi ki...

SEVDİKLERİNLE,SAĞLIKLA,TÜM DİLEKLERİNİN VE PLANLARININ GERÇEK OLMASI DİLEĞİ İLE...MUTLU YILLAR !!!

derbay dedi ki...

Gönlü güzel, kalemi naif ey blogger! Umarım yeni yıl, koridor kenarında yaktığın mumların ışığında yangın çıkışını bulmana yardımcı olur.

Tüm dileklerinin, iyi niyetlerinin gerçekleşebilmesi dileğiyle..

Mutlu yıllar :)

Crocus dedi ki...

Mutlu Yıllar Delianne :) sevgiyle kal...

Elifin Terazisi dedi ki...

Olur inşallah, mutlu yıllar dilerim:)

Unknown dedi ki...

Umarım senin de dileklerin gerçekleşir :) Mutlu yıllar.

pinar dedi ki...

Mutlu yillar canim delim:)butun istediklerinin gerceklesmesi dilegiyle:)

Adsız dedi ki...

Mutlu yıllar..Sağlıkla inşallah :)

annesiningülü dedi ki...

sabır-sakinlik olsun canım
bize bol bol olsun :)
iyi seneler canım :)

banushka dedi ki...

2011 tüm dileklerini yerne getirsin dilerim ben de deli kadın :) Sağlıklı, huzurlu, neşeli bir yıl olsun :)

AYK dedi ki...

sevgili deli anne,

benim bloga bıraktığın yoruma buradan cevap vereyim istedim. Öncelikle çok güzel bir post. Çok sana özel, kendince cümleler. ve bu senenin de senin karşına hep senin gibi dünyalılar çıkarması dileğiyle... Playing for Change'in bu seneyi bitirmek, yeni seneye başlamak için iyi bir tema olduğunu düşündüm felan filan ... Yok ya sadece hoşuma gitti senin postta görünce de stand by me arattırdım bulunca da affetmedim. tüm yorumculara da senin aracılığınla iyi seneler dilerim.

Parpali dedi ki...

Mutlu yıllar Deli Anne...

annelili dedi ki...

Mutlu ve huzurlu nice yıllar.
Dinazor seven BilimSelim'e tekrar nasip olur umarım o müzeyi görmek...

YETENEK-SİZİN dedi ki...

tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

Öykü dedi ki...

Hepsi gerçekleşir umarım!
Mutlu bir sene diliyorum!

GÜNCE dedi ki...

sana da iyi yıllar olsun, gönlünce yaşa inşallah tatlım=)

Adsız dedi ki...

tüm anne ve anne adaylarına yada ayıp olacak tüm insanlığa sağlık ve mutluluk dolu bir yıl olsun:)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Yeni yilin kutlu olsun saglik ve mutluluk dilerim,ailenle sevdiklerinle geçirecegin nice yillar dilerim hosçakal arkadasim.

Sevil Şahin dedi ki...

Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.
Dün rüya yarın hayaldir...
Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin...
Yeni yılınız kutlu olsun ..!!
Mutlu Yıllar...

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Tüm dilek ve dualarınızın gerçekleşeceği bir yıl olur umarım. İyi seneler.

sefam olsun dedi ki...

Eyyy 2011:)Zaten sormadan kafana göre geliyosun,efendi gibi gel,efendi gibi git,istikrarlı ol,akıllı ol,sağlam ol,1 verip 2 alma,insanın canını sıkma,çileden çıkartma.Şunun şurasında 365 gün ömrün var.Tüm güzelliklerini ver ve adabınla çirkinleşmeden git :D Sen 2011'sin göster farkını...:))

ElfAna dedi ki...

Mutlu seneler ve sevgiler.

oytunla hayat dedi ki...

aldım notunu güzelim ama ancak vakit bulabildim işte :))
2 miniğinle ve docanla 2011 sana mutluluklar, şanslar, paracıklaaaarrr, ve en önemlisi sağlık ve huzur getirsin canım :)
Kocaman öptümmmmmmmmmmmm..

fisunlahersey dedi ki...

annneeeeee korktumyaa profil resminden :)
gerçekten deli bi annemisiniz?
entersan geldi vallahi :))

mutlu yıllar dilerim size ve ailenize :)

Adsız dedi ki...

umarım herşey gönlünce olur..nice güzel senelere inşAllah..yeni yılın kutlu olsun canım...

Unknown dedi ki...

Çok hoş görseller olmuş , ellerine sağlık.İnşallah dilediğin gibi bir yıl yaşarsın dileklerin ve ailenle birlikte.Sağlık mutluluk sizinle olsun.iyi ve mutlu yıllar...

çeşnici Handan dedi ki...

Sağlıklı mutlu huzurlu ve tüm ailenle birlikte çok güzel bir yıl dilerim.Sevgiler.

Gulcin dedi ki...

Deli Anne,
nice guzel yillara guzel ailenle birlikte! Dileklerinin hepsinin gercek olacagi bir yil olsun! 2010da tanistik ya guzeldi :) 2011 daha da guzel olsun :)
Sevgiler

defne naz dedi ki...

Sizede iyi yıllar Deli Annem . umarım bütün beklenti ve dileklerin gerçek olur.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Deli annem;
bugun sana 3.yorum birakmaya calisma girisimim bu! ne yogun hattin var:) (insallah bu gider...:))
kolajlar harika!
*
seninde yeni yilin kutlu, mutlu olsun tum sevdiklerinle... Daha hosgorulu bir anne olabilmeyi bende dilek listeme ekledim:)
opuyoruz seni, Selim'i ve Kerim'i
sevgiler
Seyhan

anne kaleminden dedi ki...

size mutlu muupmutlu yıllar :))))

Unknown dedi ki...

deli annecim penolope karnı burnunda acayipte kilo almış şişmiş söyliyim.. biz zayıflamasakta onlar şişiyor ;)dolayısıyla iyi seneler canikom :)

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu yıllar, bloguma ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.Sevgiler Zehr@

Deli Anne dedi ki...

2011 de geldi.. ben salya sümüğüm gene.. az hastaymışım gibi bir de akşam saati Eminönüne gittim.. delidir ne yapsa yeridir işte.. çocuklar perişan olmaz inşaallah. Yalnız bir açtım tv-yi karşıma çıkan: zerrin özer.. sanırım zayıflayacağıma dair ilk işaretti bu:)

herkese hayırlı olsun 2011.. dilerim daha nice yıllar birlikte oluruz.. sağlıkla, huzurla, muhabbetle.. iyilikle ve güzellikle..

sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

Ayrıca herkese güzel dilekleri ve dualarıma ortak oldukları için çok teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun , bol şifalı günler seninle olsun.Çocuklar inşallah hasta olmaz...Anne sevgisi belki korur :))) sevgilerimle , mutlu yıllar

New York'tan dedi ki...

Her sey gonlunce olsun bu sene Deli anne'cim :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum.Sevgiler...

Aylin Anne dedi ki...

Mutlu yıllar sevgili anne :) GÖnlünce olsun gönlündekiler.

Sitare dedi ki...

ben ne marifetli gacıyım neredeyse en son yorum yazan kişi oluyorum:)
yeni yıl dileklerime kendim için bu mevzuyu da almalıyım,artık delişimin yazılarını en azından top 10da yorumlayanlardan olmalıyım:))
şekerim dilerim dileklerin bir biiirr gerçekleşir.kuzularınla,baloşun ilterciğinle evli,mutlu ,çocuklu şarkısını söylersiniz şakıya şakıya,öptümmm

Driftwood art dedi ki...

Mutlu yıllar :)

Nur Deniz Ünal dedi ki...

dilekler evrende kabul görsün,yeni yılın kıutlu olsun:)))

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Deli annecim; bu kolajlar ne güzel olmuş öyle, yazmasan da anlatıyor ama sen hep yaz ben de yazı diline bayılıyorum. Çok geçmiş olsun. 2011 'i diyet yılı ilan ediyorum, hadi başlayalım...:) Sevgiler.

yasemin dedi ki...

mutlu yıllar!

yıldız dedi ki...

Şükür edince zaten en güzelleri geliyor,iyi seneler!

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ben de istiyorum hepsinden, hem kendim hem de tüm insanlar için,ayrıca sen yeter ki o güzel kalbinle iste, dua et, dileklerin seni belip bulur, mutlu yıllar canım =)

Nihal M. dedi ki...

mutluuuu yılllarrrrrr....

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Ben de istiyorum hepsinden, hem kendime hem de tüm insanlara, ayrıca o güzel kalbinle isteyip dua ile pekiştirdiğin dileklerin gelip seni bulur, sevgiler mutlu yıllar =)

Adsız dedi ki...

İyi seneler, sevgiler...

mine dedi ki...

hadi hayırlısı diyelim o zaman hepimiz için mutlu yıllaaar

ulay dedi ki...

İyi seneleeeer

Fatma dedi ki...

mutlu yillar canim.

mine dedi ki...

hepsi gerçekleşir inşallah, iyi seneler

etamincikizlar dedi ki...

İyi seneler mutlu yıllar..

Adsız dedi ki...

Deli Annecim umarım tüm dilekleriniz bir bir gerçekleşir.Ailecek sağlıklı,huuzrlu,mutlu nice yıllar geçirmenizi diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun.sevgilerimlee:)

Çiğdemmm dedi ki...

Mutlu Yıllar :)

sevilay dedi ki...

Dualarına kocaman bir amin diyorum arkadaşım,dilerim rabbim senin için hayırlı olan herşeyi gönlüne razı eder...sağlıkla,huzurla ve sevdiklerinle mutlu seneler...

Deli Anne dedi ki...

Herkesin eline, diline, gönlüne sağlık olsun tekrar.. Ve 2011 sağlıklı, huzurlu, iyilik ve güzellik dolu, kardeşçe yaşanan yılların ilk yılı olur dilerim.. Sevgiler.

didem dedi ki...

Harika bir yil diliyorum. Butun guzellikler seni bulsun, yuzun hep gulsun.
En alta yazdigin dileklerine ben de bir anne olarak sonuna kadar katiliyorum.
Iyi seneler!

Deli Anne dedi ki...

İyi Seneler Didem'cim sana da... sevdiklerinle, sağlıkla, huzurla, muhabbet ve bereketle.. sevgiler.