10 Kasım 2010 Çarşamba

Seviyorum Sizi Çılgınca!

Seviyorum sizi; Mecnun'un Leyla'sı misali; ilk görüşte ve çılgınca. Başkasına göre çirkin ama bence en güzeliydiniz gördüklerimin. Sizden öncekileri silip süpüren, hatta unutturan tüm bildiklerimi. 

Seviyorum sizi; bambaşka bir hale soktunuz beni. Bir dönüşümdü sizinle geçirdiğim, belli belirsiz, sessiz ve derin. Aylarca sonra farkettiğim. Kimi zaman yerindiğim ama çoklukla böbürlendiğim.

Seviyorum sizi, aşkla! cansınız, canansınız bana. Müptelanız oldum adeta.


Seviyorum sizi, birinizin sürmeli zeytin, birinizin menekşe gözlerini seviyorum çokça.

Seviyorum sizi; birinizin bebekliğini şu an yaşadığım doyasıya, birinizin artık çocuklaşan hallerini. Oysa daha dün gibi aklımdayken doyumsuz bebekliği.

Seviyorum sizi; misk-i amber kokunuzu, ama bilhassa uykudan sonra artan yoğunluğunuzu. Söyler misiniz, günlerce yıkanmadan nasıl hala mis gibi kokar teniniz ayrıca?

Seviyorum sizi; şeffaf teninize eşlik eden melek saflığınızı, yeni şeylere olan açlığınızı, bir kağıt parçasıyla bile dakikalarca oyalanmanızı, basit isteklerle gelen coşkun mutluluklarınızı.

Seviyorum sizi; daimi hoşgörünüzü, sonsuz affınızı ve hiç eksilmeyen aşkınızı. Söyler misiniz nedir bunun sırrı?

Seviyorum sizi; cennet kokulumsunuz ve nurusunuz gözümün hatta.

Seviyorum sizi; biliyorum çok laf ediyorum hakkınızda, ama biliniz ki budalalığımdan dökülür dudaklarımdan hepsi, yoksa hiçbir şeye değişmem bir bakışınızı dahi asla!

Seviyorum sizi; karşılıksız cümle aşklara inat, sevdiğim sevildiğim tek aşksınız hayatta.

Seviyorum sizi, hem en büyük armağansınız bana, hem de en büyük imtihan bu hayatta. Üstelik emanetsiniz de ama sınıfta kaldım ben boyuna annelik oyununda.

Seviyorum sizi; biliyorum bilge olduğumu sanıyor ve şaşıyorsunuz hatalarıma oysa bilmezsiniz ki acziyet içinde olduğum ve yanıldığımdır çok konuda. Boğulsam da hatalar arasında çoklukla,  yarım yamalak da olsa vurmaya uğraştım kıyıya, geldim yanınıza. Affola!

Seviyorum sizi, bazen çokca acıyorum da. Kalakalmışsınız bir delinin yanında. Oh olsun size, kim dedi ki gayb aleminde beni anne diye seçin kendi aranızda? İlk bakışta iyi birine benzettiniz bana kalırsa. Sonra da mecbur kaldınız benimle yaşamaya.

Seviyorum sizi, aşkla! cansınız, canansınız bana. Şu an canıma okusanız da! ahahha.. Bakın gene delirdi Deli Ana!

40 yorum:

Aslısın dedi ki...

Bunlar yenir be! Maaşallah.

Adsız dedi ki...

hakikaten yenirde sevilirde cok tatlilar

Adsız dedi ki...

bunlar sevilmez de ne yapilir? cok tatlilar masallah

Deli Anne dedi ki...

Ne kadar masumlar bakınız, sanki tüm o deli zamanların başrol oyuncuları değillermiş gibi. Zibidiler:)

anne kaleminden dedi ki...

şu güzelliklere bak yaaa :)))) zeytin gözlü de menekşe gözlü de birer melek annesi, delirme, relaks... bu arada 5 gün çocuklarla evde kaldım, hastalardı izin aldım. valla delirdim, ah deli anne seni yaşayarak anladım dedim kendi kendime, sabır sabır sabır taşı oldum tam infilak edecekken neyse ki işe başladım...

New York'tan dedi ki...

:) Cok sevimli ve yakisiklilar masallah :)

Liya Azelya dedi ki...

ayyy çok tatlılar maşallah :)

Berna dedi ki...

Çocuğu olmayanlar, "ay bu yavrucaklardan mı deliriyor bu deli anne" falan diyorlardır büyük ihtimalle :)))))

Çok çooook tatlılar maşallah! Delirmeye değer değil mi? ;)

İlknur dedi ki...

Hem masum, hem şeker ikisinide ısır benim için :)

Unknown dedi ki...

maşallahhhhhh:)))

Nihan dedi ki...

Allah güzel günlerini göstersin.maşallah tatlılara.çok duyarlı,onları böyle düşünen bir anneye sahipler.ne mutlu onlara ve sana.

Adsız dedi ki...

lütfen kaldır bu resimleri cok tatlılar ve yakışıklılar
nazar olur canım koyma bu masumları sevgiyle mutlu kal deli anne...

NzN dedi ki...

ah nasıl da güzeller bunlar böylee!!!! yanaklar tam dalmalık şuna bak. lokma lokma :)

yüklenme kendine bu kadar, yumul yavrularına tadını çıkara çıkaraa

Fatma dedi ki...

Maşallah kırkbir kere. Çok tatlılar çoook:))

Adsız dedi ki...

Sevgili Deli Anne,
Çok tatlılar. Nur gibiler maaşallah. Ama onların resmini bence bu kadar sık koyma. Hatta mümkünse hiç koyma internete. İnternet canavarları, kötü niyetli insanlar da var. Bak bu bloglarda birkaç yazı var. Oku istersen. Bunlar sadece benim rastladıklarım. Karar yine senin kararın tabii. Sevgiyle mutlulukla kal.

http://mehmetsungur.wordpress.com/2010/04/01/internet-babanizin-evi-degildir/

http://baranimveben.blogspot.com/2010/10/lanet-olsun-size.html#comments

Ayla dedi ki...

Oyyy ki oyyyy bu ne yakışıklılıktır böyle,Allah nazarlardan korusun, gülen güzleri hiç solmasın.

bilge ve annesi dedi ki...

Çok tatlılar yaw, deli deli sevilir, koklanır, öpülür kısaca delirmen doğal mı ne?

Nihal M. dedi ki...

yeminlen çok güzeller valla... koyma böyle fotolar nazar değer inanırım ben...
farkındalık böyle bişey işte... O yüzden delleniyoruz ya çoğu yerinde...
öpüyorum

Adsız dedi ki...

Maaaaaşallah iki yakışıklı oğlana :) Deli annenin tatlı ve uslu oğulları... anneleri ne şanslı olduğuna bak bence, başka da birşey düşünme

annesiningülü dedi ki...

bayıldım ben senin oğlanlar :)
bunca zaman sonra yazılarına bayıldığım bir daha çıktı karşıma "deli anne" sensin o :)

ONLARUYURKEN dedi ki...

maşaallah çok şekerler
sende yine döktürmüşün:)

Sibelbek dedi ki...

o küçük bücürün orjinal gözleri mi o öyle! yüzerim ben orada ama!!! maşallah, maşallah... (bu arada büyük bücürü es geçmiş olmayayım, yanlış anlaşılmasın, onun zekasına hayranım, belirtmek isterim)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel yazmis anlatmissin,herseye deger onlar,Allah bagislasin size onlari,cok tatlilar gercekten,sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

Alelacele fotoyu sansürledim. İlgiye ve uyarılara teşekkürler.korkarım ben nazardan.. zaten epeyce sapıtıklar daha da iş açılmasın başıma maazallah.. acilen çıkmam lazım.. sevgiler herkese

neval dedi ki...

ne kadar haksızlık ediyorsun komşu bebelere melek yahu onlar !
bunlar hiç üzerlermi annelerini ?
Allah bağışlasın

Mutluanne dedi ki...

Allah onlara sağlık sıhhat versin,biz analar delirsekte olur.Sağlık olsun
O gözler yenmezmi?baksana şu gü
zelliğe 41 kere maşallah
Sevgiler

Yelish dedi ki...

anaa sansurden once yetisemedik gaari.
Elemtere fish ,kem gozlere sish !

resimli günlük dedi ki...

Ya banane ya,sansürsüz hallerine yetişemedim fotoğrafların,ben de istiyorum bu yakışıklıları görmeyi.Bir de annelerini!Bu arada yazı muhteşem,nasıl saf,doğal,içten anlatmışsın duygularını.Gözlerim doldu okurken.Eminim küçük beyler de büyüyüp okuduklarında seni çok iyi anlayacaklar.Ay bir de okulda kümeleri anlatırken kümenin birinin elemanlarını Selim'le Kerim yazıyorum hep,içimden sizi anarak.Kimse farketmese de hafif bir tebessümle.Sakıncası yok di mi?:)
özlem

Filiz dedi ki...

ikiside çok yakışıklı maşallah, rabbim nazarlardan korusun, yazınızı çok beğendim çok güzel anlatmışsınız sevgimizi :)

pinar dedi ki...

masallah keretalara:)dokturmussun gene deliannem bayildim:)

NİHAN dedi ki...

deli anneeeeee aahaha cok sekersin! cok tatlilar ama kuzu kuzu :) cok seviyoruz hepimiz... hepimizinkileri...

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

minik farelerin burnundan öpüyorum (Maşallah) ama eklediğin parçayla beni mahfettin deli anne :))) bu benim düğün parçamdı :)) zaman ne çabuk geçiyor ve ne güzel !!! :) sevgiyle kal...

julyasia dedi ki...

böyle güzel gözlü çocuklar yaramaz olamaz bence sen iftira atıyorsun :))

karmaşıksarmaşık dedi ki...

Sen istedigin kadar sansürle ,o kücük kuzunun boncuk gözlerinin güzelligini bir gidim bile azaltamamisssin...selim de o kadar iyi bir cocuk ,hemi de yakisikli ,gülen gözlerini yesinler...Allahim sen bu güzellikleri koru...

Unknown dedi ki...

İşte bu kesinlikle PURE LOVE !!!

Deli Anne dedi ki...

Aslısın, Betül, KirazSevdası, New York'tan, Liya Azelya, Berna, İlknur, isoon, Nihan, Selinka, NzN, Fadiş, Adsız, Ayla, Bilge ve Annesi, Nihal, Bir Annenin Paylaşımları, Bahar, Onlar Uyurken, Tibet'in annesi, Bir Terazi kızı,Beyza'nın annesi, Neval, Utku'nun annesi, Yeliz, Pınar, Can Ali'nin annesi, Aslı, Karmaşığım hepinize çok teşekkür ederim. Uyaranlar, dualarını eksik etmeyenler, sevenler, hepiniz sağolun varolun.. Allah hepimizin evlatlarını korusun her daim.

Deli Anne dedi ki...

Ayrıca, Özlemim bir tuhaf oldum yazdıkların karşısında.. Selim'le Kerim kümesi ha:) Yüzünde bir gülümsemeyle ders anlatırken hayal ettim seni benim de hoşuma gitti o gizli keyif.. öperim canım

Bedardem; desene ansızın karşınaçıkması sürpriz olmuş.

Sevgiler herkese..

Deli Anne dedi ki...

Bir de fotoyu göremeyenler üzülmesin, özellikle küçüğün yüzünün yarısı göz oldğundan karmaşığın dediği gibi sansür pek de işe yaramış sayılmaz. Eskiden bana da yüzünün yarısı göz derdi arkadaşlarım, şimdi şişkoluktan kaybolup gitti o koca gözler bile. bögühü.. Selim'ciğin gözleri ise sağolsun bazı dikkatli arkadaşların gözlerinden kaçmamış, sanırım alerjiden ufalmış ve şiş.. baktıkça üzülüyorum. gene Kezban olup ağlamak üzereyim biline..

Özgür; evet pure love.. bu adla bir şarkı da var ama bulamadım nedense.. o daha uygun olcaktı yoksa..

sevgiler.

Adsız dedi ki...

İkiside çok şirin ama ben küçüğü alayım mümkünse:)Paket servisiniz varmıydı?

Deli Anne dedi ki...

Efenim paket servisimiz yok maalesef, gelip bizzat sevebilirsiniz ancak.. böyle bana ettiklerine aldanmayınız da bir yabancı gördüğü an diş etlerini göstere göstere güler hemen, tatlıdır da..