24 Ekim 2010 Pazar

6+ Bebek Oyalama & Faydalı Ürünler & Kitaplar

Yaşasın! Bebeğim 6 aylık oldu ve diş ağrısını saymazsak işler nispeten kolaylaştı. Nitekim artık rahatça oturabiliyor ve kendi başına birşeylerle oyalanıp vakit geçirebiliyor. Üstelik oturmak onun için yeni bir eylem ve büyük bir aşama olduğundan, hevesli ve keyifli de bu durumda olmaktan. Onu oyalamak için kullandığım yöntemler 3-6 ay Bebek Oyalama & Faydalı Ürünler ile hemen hemen aynı. Ürünlere gelince; aynı şeyleri 6+ için de kullanmakla birlikte eklediklerim var şimdi.







  • Morhercare ve ELC Blossom Farm Sit me up Cosy - Oturma Minderi; Ürün 3 parçadan oluşuyor. Çiçek minder, şişme kolluklar, başlık olmak üzere. 6 aylıktan önce burda yatar vaziyette tutuyorum bebeğimi. Kısa süre durduğu oluyordu. Ancak oturmaya başlayıp da etrafına destek yapmak gerektiğinde minderi yere serip kollukların içine oturttum ki çok rahat oldu ve bebeğimin de pek hoşuna gitti. İşe yaramadığında kollukların havasını indirip minicik hale getirmek mümkün.



  • Hohner Ocean Wave Drum & Rainmaker ; İçindeki boncuklar hareket ettikçe davulda dalga sesi, diğerinde yağmur sesi veriyor ki benim çok hoşuma gidiyor. Selim için aldığım bu ürünler Kerim için ideal şu anda. Hele davul pat pat vurmayı seven Kerim için harika bir enstrüman oldu.



    •  Mothercare Tırtıl; Basit ama çok işlevsel bir ürün ve çok başarılı. Burnundaki kırmızıya tıkladığımızda ışıklarıyla birlikte müziği de başlıyor. İçinde yaklaşık 5-6 farklı müziği, boncukları, dişliği, renkli halkaları mevcut. Ve en güzel yanı kıvrılıp bükülüyor. Birçok çıngırağa vs. ye zerre kadar ilgi göstermeyen Kerim bunu çok sevdi. Gülümseyerek epeyce oyalanıyor.
    •  Mothercare ve Elc Jungle Beat Drum Set: Selim'e aldığım bu set tüm aileye keyif veriyor nerdeyse. Kerim davula vuruyor, Selim düdüğü çalıyor, anne tef, baba da marakaslarla aile orkestrasına eşlik ediyor.





    •  Fisher Price Poppity Kamyon: Oğlum bu kamyonla o kadar keyifli oynuyor ve öyle çok vakit geçiriyor ki, bu küçük aracı övmeden edemedim. İlerledikçe şeffaf damperin içindeki baloncuklar zıplamaya başlıyor, hoş zıplamasalar da şeffaf ve gümüşi renk epey ilgi çekiyor.




    •  Always Learning Mama Seti: Annenin işini kolaylaştırırken, bebeği de eğlendiren bir ürün. Mama yedirirken Uçak geliyorrr, tren geliyorr, diye ağız açtırmanın profesyonel yolu. Üstelik sesli araçlar eşliğinde. Ben her iki oğlumda da büyük memnuniyetle kullandım. 



      •  Tiny Love - Fisher Price - K's Kids 3 Boyutlu Kumaş Kitaplar; Küçük bir bebeğin eline rahatlıkla tutuşturulabilen, yumuşak, göz alıcı, ilgi çekici bez kitaplar. Beni bile bunca cezbederken, bir bebeği nasıl cezbetmesin? Keyifle okuyorum, okuyoruz. 




        •  ABC - Dokun ve Kokla Serisi:  Belki deSelim'in koku alma duyusunun gelişmesinde en etkin materyallerden biridir bu, kimbilir? Tek bildiğim küçükken bu kitaplara yapışıp boyuan kokuları içine çekmeye çalıştığıydı. Çimen kokusu, ağaç kokusu, pasta kokusu vs. çok gerçekci olmasa da benim hoşuma gidiyor bu kitaplar.

        •  Çılgın Okul Otobüsü: Geçen sene hatırlayamadığım bir oyuncakçıdan almıştım bu otobüsü.  Ağbi kardeş paylaşamıyorlar nerdeyse. Maharetleri saymakla bitmez. Müzikli, dans eder gibi gidip geliyor, üstte kitapçığı ve butonlarla farklı hayvan sesleri, önde dönen ışıklı silindiri, çarkları, duyguları ifade eden pencereleri, arkada açılır kapısı ve zili ile harika bir şey. Bebeğin önüne koyuyorum, sıkıldığı an başka tarafı çeviriyorum. Zorlu diş çıkarma evresinde bile iyi geldi. Bulursanız kaçırmayın derim. Üstelik öyle pahalı bir şey de değildi hatırladığım kadarıyla.



        • Dergiler: Gazeteler değil elbette ama dergiler bebeği uzun süre oyalamanın en güzel yollarından biri. Hatta artık okumadığınız bir dergi ise sözkonusu olan rahatça bırakın bebeği, dakikalarca onları ayırmak, seyretmek, yırtmak, çırpmak ile meşgul olabiliyor.


        • Poşetler: Bebek her eline aldığını ağzına götürmüyorsa ve içiniz de elveriyorsa poşetler de iyi bir oyalanma aracı olabilir bebek için. Hele mutfakta oyalanırken.

              11 yorum:

              New York'tan dedi ki...

              Kitap konusunda katiliyorum cocuklara kitap bakarken kendimizden geciyoruz esimle cok guzel seyler var :)

              Biz buyuduk artik abi ps3 ile kucukte araba,ucak ve legolarla oynuyor :)

              Deli Anne dedi ki...

              Bei bıraksınlar zaten kitapçıda 5 saat sonra alsınlar, kabulümdür. Hele böylesi çocuk kitapları çok keyifli. Sizin orda neler vardır kimbilir, değişik:) malum ordan dünyaya yayılıyor çok şey.

              Sevgiler, selamlar.

              Erkİpek dedi ki...

              şu elc nın minderini sizin sayfanızda daha önce de görmğştüm. çok beğendim ancak bulamıyorum burdaki mcare da yokmuş.

              Deli Anne dedi ki...

              Erkİpek'cim: burda hemen her mothercare mağazasında var. Mağazaya sorsanız getirebiliyorlar. Ben İngiltere'den ürün belirleyip istedim ama bakalım dikkate alacaklar mı?

              birdamlacıkyağmur dedi ki...

              Mindere bayıldım.
              Daha önce görseydim alırdım ben de :(

              Deli Anne dedi ki...

              Bir dahaki bebeğe belki :)

              birdamlacıkyağmur dedi ki...

              torunuma diyelim en iyisi :)

              Deli Anne dedi ki...

              ahahha o kadar kat'i yani kararımız:) toruna ne ciciler çıkar kimbilir artık.. sevgiler.

              aylin dedi ki...

              alışverişlerini .ok beğendim.hepsi faydalı ürünler.benimde 1 yaşında kısım var .bu aralar bende kitap arayışı içerisindeyim.yaşına uygun kızceme önerebileceğiniz kitaplar varmı? sevgiler

              Deli Anne dedi ki...

              Aylin hoşgeldiniz. Benim oğlum da 8 ay oldu. Şu anda ancak bez kitaplar kullanabiliyorum. Bir de bu yaştakilere göre pek kitap yok sanki, yani kitap gibi kitap:) gene de çok araştırmadım, "bi dolu kitap" ve kipitap sitelerine bakılabilir.

              Adsız dedi ki...

              We stumbled oveг heгe by а diffеrеnt website and
              thought I should сheck thingѕ out.
              I lіke what I sее so now i'm following you. Look forward to checking out your web page yet again.

              Here is my web site SEOPressor V5 review