17 Ekim 2010 Pazar

Ayın Ürünü - Kidorable Set

Kidorable'in yağmurluk, çizme, çanta ve şemsiye'den oluşan bu seti inanılmaz şık ve cezbedici. Üstelik onlarca çeşidi mevcut. Özellikle kız çocukları için çılgın modeller var. Hollywood yıldızlarının çocuklarını bile sarmış bu çılgın moda. Hele ki annesiyle taban tabana zıt kokoş Suri Cruise her modelinden edinmiş sanırım. Bol yağmurlu geçen bu seneye uygun düşüyor tam da bu setler. Hele ki Selim gibi su birikintilerine çıldıran bir çocuğunuz varsa ideal oluyor. Selim dinozor vurgunu olduğu için ona dinozorlusundan aldım ve müthiş bir sürpriz oldu ona. Yağmurlu günleri iple çekiyor şimdilerde.
















3 yorum:

annelili dedi ki...

Ne güzel şeyler bunlar...

Deli Anne dedi ki...

Annelilim, pek güzeller de dediğim gibi erkekler için olanlar pek sıkıcı bana kalırsa, kızlar için olanlar çıldırtıcı.. Aslı için şöyle bir mermaid fena olmaz hani (sanırsın ben satıyorum:)) sevgiler.

Milena dedi ki...

Bayıldım!