18 Ekim 2010 Pazartesi

Ayın Kitabı - Kedi ve Yıldızlar

Odtü Yayıncılık tarafından yayınlanan, ödüllü kitaplar serisinden, en sevdiğim kitap; Kedi ve Yıldızlar. İllustrasyonları sanat eseri kıvamında, hikaye oldukça sıradışı. Üstünde düşünülmesi gereken, hatta çocukla birlikte beyin fırtınası yapmaya sevk eden kitap. 2004 yılında Bologna Çocuk Kitapları fuarında, Avrupa En İyi Çocuk Kitapları Ödülü almış, anaokulu çocuklarına hitap ediyor. Arkadaşlarını kurtarmaya çalışan küçük bir yıldızın hikayesi anlatılıyor kitapta. Temalar da; çevre ve doğa sevgisi, arkadaşlık, fedakarlık, zorluklarla mücadele edebilme, aç gözlülüğün zararları, hayal gücü. 
Yazan; Kambiz Kakavand
Resimleyen; Neda Azimi.
Bu seriye ait bir diğer yazı için buraya tıklayın.

8 yorum:

ONLARUYURKEN dedi ki...

bu kitabı görmemiştim,tanıtım için çok sağol

Deli Anne dedi ki...

bu seriyi tümden tavsiye ederim :)

Nihal M. dedi ki...

ben bulamadım buv seriyi D& r DA İNKILAP KİTABEVİNDE..
netten sipariş vereyim bari...
teşekkürler paylaşım için.

Deli Anne dedi ki...

En iyisi online sipariş zaten.. derleyip toplamak daha kolay oluyor. gerçi kitapevinde gezmenin keyfi de başka oluyor ama vakit olursa :)

Kitapyurdu.com'dan satın almıştım ben hepsini. 10-12 adet vardı orada hatırladığım kadarıyla.

Sevgiler.

İlknur dedi ki...

Bu seriden bir kitap var bizde. Hatun kişi pek beğenmedi her nedense...

Deli Anne dedi ki...

ara verip okuyorum ben böyle zamanlarda, bazen ilgisini kazandığı oluyor kitabın.

Makeupbyfun dedi ki...

bu serinin belli yaş aralığı var mı?

Deli Anne dedi ki...

Okul öncesi diye geçiyor kitaplar.. tam aralık vermemişler ne yazık ki.