23 Eylül 2010 Perşembe

Ayın Ürünü - Hacıyatmaz Timsah

Intex' in yaz oyuncağı Hacıyatmaz Timsah. Bu ürünün Yunus Balığı ve Kaplan çeşitleri de mevcut. Ben Kaplan'a bayıldım ama Selim timsah hayranı olduğundan mecburen bunu aldım. Ürün bugün elimize geçti, taze taze yazıyorum yorumlarımı. Selim'in  "Ha-Hu-Dıkş- efektleri eşliğindeki saldırgan zamanlarına denk düşünce beklediğimden de fazla işe yaradığını gördüm. Nitekim bir süredir devamlı eli havada, yürümeyi unutmuş halde, koşarak ve zıplayarak havada uçan tekmeler atmakta. Enerjisine ve içinde hortlamak için can atan şiddet fırtınasına bir nebze iyi geldi.
Üstelik ne yaparsa yapsın Timsahı yere deviremeyince ikimiz arasında iyi bir oyuna dönüştü bu. Çok da ucuz bir ürün. 7 TL civarında. Erkek çocuğu olan herkese naçizane tavsiye ederim. Bir handikabı; altını suyla dolduruyorsunuz, maazallah patlarsa ne olur, düşünemiyorum. Patlayabilir de her an nitekim. Malum bahçe ve yaz oyuncağı aslında. Bir de bu tip oyuncakların havası çok çabuk sönüyor ve kısa bir süre sonra şişkinliklerini kaybediyorlar. Kaybettikçe yenisini almak gerekebilir.


Hiç yorum yok: