23 Eylül 2010 Perşembe

Ayın Kitabı - Ateş Böceği ile El Feneri

Bu hafta yüklü bir kitap siparişi verdim. Bu kez Tübitak Yayınları tadında bir başka seri çıktı karşıma. Odtü Yayıncılık'tan Ödüllü Çocuk Kitapları Serisi. Son dönemlerdeki en iyi keşfim oldu bu. İçim içe sığmıyor doğrusu. Birbirinden güzel, çok kaliteli, çok sevimli, sıradışı hikayeleri, güzel davranış odaklı ve üstelik çok da ucuz.

Ateş Böceği ile El Feneri: Ana sınıfı çocuklarına hitap ediyor. Arka kapak tanıtımında ise şunlar yazıyor; Ateş böceği geceleyin ormanın karanlığında pırıl pırıl parlıyordu. Onun ışığında salyangoz kitap okuyor, örümcek örgü örüyor, kelebek ise resim yapıyordu.



 
SİTE

2 yorum:

R. Berin Tuncel dedi ki...

Bu seti ben de aldım. Ne zamandır yazmak istiyorum hakkında yazamadım bir türlü. Çizimler tam sanat eseri kıvamında ama oğlum çok sevmedi nedense. Sevgiler...

Deli Anne dedi ki...

Çok güzeller. Bir kaç gündür okuyoruz sırayla oğlumla, bildiğimiz kitaplar gibi değiller. Hikayeleri çok sıra dışı. Ben de tamamlayınca yazmak istiyorum bu kitaplar hakkında.
Sevgiler.