18 Eylül 2010 Cumartesi

BilimSelim - Çözüm

2 yorum:

karmaşıksarmaşık dedi ki...

sevgili Mümine ilk defa okudum sayfani...heyecanlandim..
-2 oglan anasi
-Annelerin de delirme hakki olduguna inanan
-Tutunamayanlari bir cesit kutsal kitap sayan bir kisi olarak cok sevindim bloguna rastladigima...bir yazinda büyük oglunun sinirlenmesini tarif etmissin..ayni yaratiktan bende de var...niye böyle yapiyorsun oglum dedim bir seferinde ,"dönüsüyorum ben anne" dedi (kahrolsun Ben ten )

takipteyim...

Deli Anne dedi ki...

Ben 10 ha :) böyle uzaktan dinleyince pek tatlı oluyorlar da içiçeyken yaşayan bilir... ben de çok heyecanlandım yorumunu okuyunca... valla ne iyi etmişim bu bloga yazmakla..

(yazarken içerden şiddetli bir çığlıkla fırladım, Selim oyuncağını kardeşi üzerinde denemiş)

Sevgiler