30 Ağustos 2010 Pazartesi

Bir Delilik Anı - Edward Scissorhands

Bir kaç gündür saçlarımı taramaya çekiniyordum, boyalı gibi  berbat bir biçimde birbirine girmişti. En son dayanamayıp gece saat 01:00 sularında banyoya girdim. Aldım tarağı elime,  ancak açmak ne mümkün. Uzun uğraşlar, türlü kıvranmalar ve gözümden gelen yaşlarla sonunda saçımı açtım açmasına da küvette manzara korkunçtu. Halka, filminin en korkunç sahnesini küvette yatay düşünün. Saçlarımı ıslak taramam dökülmeyi kat be kat arttırmıştı ancak kuru saçı da açmak mümkün değildi ki. Sonunda açılan saçlarım beni rahatlatmadı, tam aksine iyice huzursuzlandım, o kıtırt kıtırt diye kopan saçların  geride bıraktığı izleri silmem gerekliydi. Bu kez makası elime aldım, Edward Scissorhands misali başladım ordan burdan saçlarımı kesmeye. Belime uzanan saçlarımı omuz hizasına getirmiştim nihayetinde.   Yetmedi bir de kat verdim... Immm, mis mis... en sonunda huzur bulmuştu ruhum..  Keşke kiloları da böyle kesip atabilseydik, ne harika olurdu.
Esasında saçlarımı epeyce kısaltmaktı istediğim ancak toplanacak uzunlukta kalması önemliydi benim için. Zira sıcak hava, emziren annenin harareti ve tene değen saçlar ölümcül bir kombinasyon olabilirdi benim için.Öyle ya da böyle bir kez daha anladım ki saçları kesmek epeyce hafifletiyormuş insanı. 

 Gece 02:00 civarında çıkabildim banyodan. Zaten benim neyime, belime uzanan saçlar, diyerek daldım salona, İlter'in karşısına geçtim, belki farketmez sanmıştım ama tepkisi Höh! şeklinde olunca kendime ne yaptığımı anladım.

4 yorum:

öznur-ata dedi ki...

ben de 3 yıl önce böyle birşey yaptım..ama benim ki erkek gibi kısacık kalmıştı..ve herkes ŞOK ŞOK ŞOKKK!Allahtan çabuk uzayan bir saçım var..Ama uzayana kadar neler çektim gel de bana sor..

Deli Anne dedi ki...

Onu ben Selim'den sonra yapmıştım, bir de Moskovada'yız dil bilmiyorum, kuaföre gidip düzelttiremiyorum, diken diken saçlarla dolaştım uzun süre:)

Unknown dedi ki...

Bende dogumdan bir yil once kestirdim saclarimi, taa belimdeydi :) Pisman miyim? Asllaaa!!! Simdi hep kisaltiyorum, birde degisik degisik modeller, ama Vahap uzat diyor.
Boyle delilikler guzeldir...

Bu arada deli anne sen bu postu yolladiginda benim civciv daha 10 gunluktu :))

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık