19 Şubat 2014 Çarşamba

Biraz Turgut Biraz Uyar Biraz Hayat




head gardener pink lady scottish apple by delianne“Uzanıp kendi yanaklarımdan öpüyorum.”

1 Nisan Edinburgh Castle & streets (113)“Kapılarda bıraktılar her şeyleri,
Her şeyleri ey üzünç, bir seni mi aldılar içeri..!”
sunset scotland by delianne” Bir şey söyle..
Sözü aşsın öze değsin.
Bir şey söyle, “Yanındayım” mesela… “
Eflatun Lale, Purple Tulip by delianne“Ama Allah bilir ya, ne saklayayım;
Yanında ihtiyarlamak istiyorum…”
Bin Hikaye“Bir ihtimalken bile güzelsin..”
gülünün solduğu akşam turgut uyar by delianne“Herkes ne zaman ölür?
Elbet gülünün solduğu akşam.”
Trallalla turgut uyar central park NYC by delianne“Ağaçlar sol yanımdaydı, tralalla
Deniz yüz mil ötede, tralalla
Şehirler çarpa çarpa büyüyordu.
Eskiden hiçbir şey bilmezdim, tralalla
Bir kadın iki kadın elli iki kadın
Bir iyi bir güzeldi gökyüzünde
Gökyüzünde tralalla
Duramaz oldum durduğum yerde
Bir kaşıntı tralalla
Karanlığımı yitirdim.”
chester england door by delianne“Belli efendim, besbelli..
Yaşamaktan soğumuşum..”
Festival Fringe Edinburgh 2012 Delianne (56)“Herkes nasıl sanırsa kendini öyle
Tastamam öyle tastamam.”
yalnızlık turgut uyar by delianne”Çok uzun sürmüş yalnızlığı soldurdu domatesleri.”
Paris, France by delianne“Biliyor musun, gitgide yaralanıyoruz şurdan burdan.”
işte şimdi herkes yüzyüze geceyle turgut uyar by delianne“Bu gece de yoksun! Olsun.”
scotland autumn by delianne”Sevgisizlikle birlikte yanlışlığın hükmü başlar.”
DSC_0800“Bu ellerimi nereye koysam yakışmıyor dedim ki en iyisi kucağında dursun”
Scottish apple pink lady  by delianne“Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam…”
göğe bakalım turgut uyar by delianne”Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım,
Tuttukca güçleniyorum kalabalık oluyorum.”
DSC_0868
“Belki de asıl ustalık budur: Her zaman acemi kalmak!”
geyikli gece turgut uyar edinburgh holyrood park by delianne“Geyikli gecenin arkası ağaç
Ayağının suya değdiği yerde bir gökyüzü
Çatal boynuzlarında soğuk ayışığı”
Chester England by delianne“Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur…”
zaman sevdikçe uzar turgut uyar by delianne“Zaman sevdikce uzar, bilirsin..”
DSC_0384“Elele gittiğimiz bu yolda
Sen gitgide büyürsen,
Benim içimde çok beklemiş
Çok eski bir yer kanar…”
üstüme sinmişliğin var, turgut uyar by delianne“…Üstüme sinmişliğin var.
altın pencerem deli anne“Sana olmayan özlem bir şeye benzemiyor”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (63)“Belki yağmura da gerek kalmazdı, insanlar bu kadar kirli olmasaydı..”
büyüyerek çocukluk etmişiz by delianne“Düşünüyorum da biz, büyüyerek çocukluk etmişiz.”
by delianne“Belki de bir kuruntudur yaralayan kalbimi
Her insan bir uyumsuzluktur ölü olmadıkça”
black world globe ornaments by delianne“İşte herkes yüz yüze şimdi geceyle.”
scotland sky by delianne“Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir, ansızın aklına getirip yalnızlaşıyorsa, işte o zaman sevmiştir.”
Festival Fringe Edinburgh 2012 Delianne (54)“Yineliyorum
Hiç unutmam, hiç unutmam, hiç unutmam.
Çünkü hiç unutmam, hiç unutmam, hiç unutmayın.
İnsan nasıl direnir başka
Hiç unutma.”
bu evleri atla göğe bakalım turgut uyar by delianne“Bu evleri atla, bu evleri de, bunları da
Göğe bakalım.”
-Turgut Uyar-
(Biraz Hayat Biraz Şiir Serisinde bazı fotoğrafları ikinci kez kullandığım oluyor ayıklamayı karıştırdığımdan, sonra bakıyorum iyi de oluyor :))

Hiç yorum yok: