14 Şubat 2014 Cuma

Biraz Cemal Biraz Süreya Biraz Hayat Biraz Aşk


Autumn in Scotland Deli Anne (4) 




ne yapayım sevdim seni cemal süreya by delianne“Ne yapayım sevdim seni…”
İstanbul Diyarbakır erguvan kedi delianne (1)“Şurda ‘senin gözlerindeki o bakımsız mavi’; güzel laflı İstanbullular…”
düşen elma cemal süreya by delianne“Akıla gelen, başa gelir diyorlar ya, yalan! Öyle olsa, milyonlarca sen düşerdi başıma.”
September Scotland Delianne (11)“Tek yanlı aşk kişiyi nasıl aptallaştırıyor, nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini…”
kapı by delianne“Aşklar da bakım istiyor, öğrenemedin gitti…”
Edinburgh festival by delianne“Kim istemez ki mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?”
Edinburgh Carnival 2013 by delianne“Ben nerede bir çift göz gördümse tuttum onu güzelce sana tamamladım. “
Scotland Edinburgh by delianne“Güzelsin sevgilim. Ama çok yakından…”
Flamingo by delianne“Bir çeşmeye koşar gibi koşuyorum sana. Anlasana!”
Pink Poppy Scotland by delianne“Onun kalbi başkası için atmaya başladığı zaman, seninki durur..!”
hiçbirşey by delianne“Hiçbir şeyim yok akıp giden sokaktan başka…”
bruges belgium by delianne“Keşke yalnız bunun için sevseydim seni…”
-Cemal Süreya-
 İyi Haftasonları, Mutlu Cumalar, Aşk dolu günler olsun.

Hiç yorum yok: