4 Ekim 2012 Perşembe

Çağrı





Sadece bu fotoğrafa bakmak yeterli! Gördüm göreli içimi yakan bir fotoğraftır bu. Ve o büyük soru: WHY? İçinde trilyonlarca yürek yakan soruyu ve aslında bilinen üç-beş basit, adi ve maddi cevabı barındıran soru cümleciği: WHY? Neden? Niçin? Ne uğruna? Niye? diye devam eden iç parçalayan, yürek burkan, ruhu buruşturup fırlatıp atan sorular ve son derece soğuk, taş gibi duyarsız cevaplar. Giden canın açıklaması yok ki!
Batsın savaşa köstek çıkanlar, destek olanlar! Batsın kirli oyunlar oynayanlar! Kirli oyunları içinde boğulsun bizi bu oyuna almaya çalışanlar! Kaynar kazan gibi Ortadoğu! Bir 3. dünya savaşı çıkartmadan rahata varamayacak bu ahmaklar, bu belli ama çıkartmak isteyenler kendi çıkıp ortaya dövüşse bari! O büyük büyük devletlerin, büyük büyük adamları çıksınlar kapışsınlar! Gariban ülkelerin zalim liderleri, maşa olma heveslileri de arzu ederlerse. 
.
Dua Edelim. Dua Seferberliğine ihtiyaç var. Allah bizi bu kirli oyunların başrol oyuncusu olmaktan korusun. Tuzaklara düşmekten korusun! Savaştan korusun! Savaşın kaçınılmaz olmasından korusun! Ve Barış ve esenlik versin güzel ülkeme ve herkese!
Allah aşkına dua edelim hep beraber. Duadan ötesi yok! Dua makbul, dua kıymetli! Dua aziz, dua gerekli!
.
.
Yaşar Kurt – Korkuyorum Anne. Sanırım güne en uygun düşen parçalardan biri.
.
Yaşar Kurt: Ruhum. Savaştan dönen birinin gerçek sözleri imiş bu parçada geçenler.
.
RUHUM
Ne zaman geldin ruhum görmedim seni
Uçaktan atlarken unuttum galiba
Özledim
Ne zaman geldin Ruhum, görmedim seni!
.
Sarıl bana Ruhum, ne olur  sar beni
Çığlıklar geçti üstümden, bulutlar geçti
Ve o gençlik günlerimizde sen ve biz
Seni öldün sandın ruhum, biliyor musun?
.
Sensiz yaşamaya alıştırdılar galiba
Özledim!

Hiç yorum yok: