11 Ağustos 2011 Perşembe

Deli Anne Womenist’te


Deli Anne Womenist’te

by Deli Anne on 11/08/2011
Bir kaç gün önce bir mail aldım womenist.net sitesinin Anne & Çocuk bölümü editöründen. Esra Hanım idi maili gönderen. Bölümde Deli Anne’den bahsetmek istediğini ve eklemek istediklerim olup olmadığını soruyordu. Ben de cevaben -ekleyeceğim birşey olmadığını, tam aksine hiç müdahalesiz kendimi karşıdan okumanın daha iyi olacağını- söyledim. Doğrusu Esra Hanım’ın dilinden Deli Anne’yi okurken de epeyce keyiflendim. Zaten oldum olası başka gözlerden kendimi okumayı çok severim. Buradan kendisine tekrar teşekkür ederim.
Esra Hanım Anne-Çocuk blogları adı altında birçok blogdan derleme yapmış yazısında. Benim için en güzel tarafı da buydu. Zira -biradambirbebek- blogu dışında diğer blogların çoğuyla yakinen tanışıyor ve tahminimce sevip, seviliyorduk karşılıklı. Aralarında olmaktan iki kez keyif aldım.  Aylin Anne, Pratik Anne, Blogcu Anne, Eko Anne, Çocukla Çocuk, Anne ve Bebişi vardı burada nitekim. Biradambirbebek blogundan da bir kaç gün önce haberdar olmuştum ne yazık ki! Ne diyeyim kendime bilmem ki! Bir de ortalıkta geziniyorum keşke bir baba da blog tutsa, bir de o taraftan baksak dünyaya diye. Meğer yanıbaşımızdaymış o dünya.
Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok: