29 Ağustos 2011 Pazartesi

And the Oscar goes to*…

And the Oscar goes to*…

by Deli Anne on 28/08/2011
Mimler, sobeler, ebelemeler konusunda ne denli acziyet içinde olduğum malum. Şu çok aşikar ki, işin içine beklenti girdi mi, tüm muarız yanlarım ayağa kalkıyor ve beklentileri yerine getirmemem için ellerinden geleni ardlarına koymuyorlar. Normal hayatımda da var olan bu arızalar, burda da aynen koruyor kendini. Bir yere mi yetişmem gerek, biri bir iş mi bekler, birini mi aramam mı gerek derhal yabanlaşırım.  İnanması zor ama normalde içimden gelen şeyler; görev ve beklenti halini aldı mı, bir uzaklaşma, bir kaçış isteği belirir bende, kusma istekleri ile beraber.
Mim konusu da, bir nevi ‘görevler’ kapsamına girdiğinden kaçmayı yeğliyorum sanırım. Üstelik kaçmayı düşünmezken, kaçarken yakalıyorum kendimi. Ancak bu kez öyle çok yerden mimlendim ki, öncekilerdeki gibi saklanamadım. Hatta öyle ki; kimler tarafından mimlenmişim onu bile kaçırdım. Hatırladıklarım; Nilhan, Sitare, KitapçokseverAnne, Taze Kahve, CemReçete, Görkem, Ayla, Anne Büyürken. Hepinize çok teşekkür ederim; pek kıymetli yerlere yerleştirmişsiniz beni. N’olur affetsin hatırlayamadıklarım, zira çok balık hafızalıyım.
Sanırım -görev- kalıbının dışına çıkmadan bu işi yapamayağımdan, içimdeki asiye uyup, mimi kendime göre revize ettim. Kuralsız, kendimce bir yazıya dönüştürdüm. Gayet de memnun kaldım. Zira zoraki değil, içimden gelerek yaptım. Haliyle mim, mim havasından çıktı. Dolayısıyla kimse bu mimden mesul değildir. Dileyen dilediğini yapmakta serbesttir.
Gelelim ödüllere, bir kıymeti var mı bilmem ama benim gönlümden geçenler şöyle;
Blogger n lerini arıyor
En düşündüren blog: Anne Cafe.
En hüzünlü blog: Nehir-im.
En nezih blog: Melange, Anne Cafe.
En aklı başında blog: Pratik Anne,  Özgür Anne.
En özgün blog: Anne ve Bebişi, Nehir İda, Decaf Latte
En leziz blog: Cafe Pepela.
En iyi tasarıma sahip blog: Onthewayagain, Seyr-ü Sefam, Duru Mutfak, Püstüklü Mama, Decaf Latte.
En iyi başlığa (Header) sahip blog: Tibet Diyarı, Mutluluk Avucumda, Yastuf, AnneTırtılKelebekKız.
En iyi görseller: Cafe NoHut, Cafe Pepela, AnneTırtılKelebekKız, Decaf Latte.
En özgün isme sahip blog: Çifte Kavrulmuş Hayat, Kendi İzini Süren Deli, Sütüme Sarelleme Karışma.
En iyi başlık yazısı: Kendi İzini Süren Deli. (Maviden kopamayan bir turuncu öyküsü)
En öksüz blog: KarmaşıkSarmaşık, Lily Wonka.
En bir çırpıda okunan blog: Mirzahan ve Ahrar, Elif Ada, NoniKiraz Çekirdeği, Cafe NoHut
En iyi takım blogları: Çılgın Mevdoş & Noni & Decaf Latte (Anne ve kızları) , Esmanın Notları & Sümüklü Böcek Ailesi & Everyday has a photo or two (Seviyorum bu üçlüyü)
En hayret verici blog: Sümüklü Böcek Ailesi (Yaşları ve isimleri hemen hemen aynı olan oğullarımız hasebiyle)
En faydalı blog: Anneböcük (Cafissimo’yu önerdiği için:)), Esmanın Notları (Okul konusundaki büyük yardımları için),  (Gördüğünüz gibi hayırdan kasdım tek bana olan hayır, gayet bencilce:)),
En zarif blog: Püstüklü Mama, Decaf Latte,
En iyi profil yazısı: İbeking (I love ıvır zıvır, tırı vırı gibi birşeydi ama kaldırmış yazık ki:)), Kurabiyegiller.

Gelelim Blogger’lara:
En vefalı bloggerlar: EsmaSibel, İlknur, Nihan, Sezo, Nilhan, Bahar, Hatice, Annem, BAP, Selma, Firarperest, Pembe Kekik, Özlem, Feride, Sevilay, Fulya, Gülçin, Aylin, Görkem, Tüten.
En zarif blogger: İlknur.
En deli blogger: Yeliz.
En kendi gibi blogger: Sitare, NilhanDidem, Fulya  Sezo, Zeynep, Mevdoş.
En sakınımsız blogger: Neval.
En yerinde olmak istediğim blogger: Beyhan, Gülçin. (Ah Gülçin Ah! Yazma dediydim 1-2-3-4-5 diye seferlerini)
En sıcakkanlı blogger: Gülçin1, Sitare, Nilhan, Ayla, Kübra, Görkem, Gülçin2, Bilge
En duygulu blogger: Ayça’m.
En marifetli blogger: Sesi-Yorum, Beyhan, GeCe, Tarchin, Pepela.
—————————————————————————————————————————————————————————
*Oscar Ödül törününde kazananı açıklarken zikredilen cümle.

Hiç yorum yok: