12 Temmuz 2011 Salı

Haftanın Blogu: Duruluk


Şarkılar  & Duygular Tezimi destekleyen bir durumun içindeyim gene. Dilimde, zihnimde, içimde dolanan şarkı: Coştum yine dalgalanıyorum ben, yeni yeni sevdalanıyorum ben. Sebepse; önce muffinler, ardından pankeklerle gelen keyifli lezzetler ve lezzete dair blogları keşfetmek tahminimce.  
 
Her ne kadar adı yemek olan yiyeceklerden uzak olsam da, yemek bloglarını seviyorum niyeyse. İçinde estetik, zerafet ve sadelik olanları gezmekten büyük keyif alıyorum özellikle. Ki en çok yemek bloglarına yakışıyor zerafet ve en çok onlara yakışıyor letafet bence. İyi fotoğraflarla bezenmişlerse hele. 

İşte böylesi bir blogun keşfindeyim bir süredir. Sade, yalın, duru, nezih bir his bırakıyor üzerimde. Üstelik yaptıkları da birbirinden nadide. Bir de kiminin kendine sakladığı tarifin can alıcı yanlarını anlatıyor tüm samimiyetiyle. İsmi gibi kendi de: Duru Duru Dupduru bir Mutfak: Duru Mutfak.

Hiç yorum yok: