28 Haziran 2011 Salı

Haftanın Blogu: Ferahlık



Bir önceki postta yazan olumsuzlukların getirdiği gerilim yerini kısmi rahatlamaya bıraktı. Henüz tam kıvama gelemedim, içimi de normalleştiremedim ancak -güzel bakan güzel görür- ümidimi taşıyorum içimde. Endişeli, şüpheci tiplerden olmamama rağmen, pis bir kuruntu saplandı içime, yakında söker atarım dilerim. Ya da acaba bilerek mi diri tutuyorum içimde ve zihnimde bunları,  ki mantık dışı davranışlar içine girmeyeyeyim, anın, zamanın, sağlıklı yaşamımın, çocuklarımın kıymetini bileyim de şükretmeyi ihmal etmeyeyim. Sonuç itibariyle gene diyorum ki; güzel düşünmeli, ümitli düşünmeli!

İşte tam da bu istikamette, beni ferahlatan, olumlayan, güzele odaklayan bir blogda geziniyorum sabahtan beri.  İçimi açan, aydınlatan, ışıldatan bir blog bahsettiğim. İçinde dolaşmaktan büyük keyif aldığım, kendi çektiği fotoğraf karelerini de, alıntılarını da, sıcak ve samimi, az ama öz yazılarını da zevkle takip ettiğim bir blog. Minik, basit detayları öyle çekici hale getiriyor ki, fotoğrafların içeriğindekini görmeye, bakmaya, hissetmeye değer kılıyor. Bence, fotoğrafçılığın özü olan -ayrıntının kadrini bilme- özünü taşıyor yüreğinde. Son derece estetik ve zarif bir blog aynı zamanda ve sade ve yalın. Adı: Cafe noHut

Fotoğrafçılıkta şehir fotoğrafçılığı yahut sokak fotoğrafçılığı diye bir terim var mıdır bilmem ama  CafeNohut’un Londra fotoğraflarına baktığımda ilk düşündüğüm şey, bir şehrin ya da bir şehre ait sokağın böyle fotoğraflanması gerektiğidir. Nasıl da içine alıyor insanı ve o şehrin dokusunu, kokusunu hissettiriyor, dilerseniz bir göz atın: Londra sokakları 1, Londra Sokakları 2.. 

Hele ki son post; belli pek sevecen bir baba ve anne ile  -huzurlu aile=huzurlu çocuk=huzurlu yetişkin=huzurlu gelişim- sözkonusu. Ne mutlu!
————————————————————————————————————————————————————————————
Önceki postta yazan yorumlara tek tek cevap veremedim henüz. Ancak topluca cevap mahiyetinde diyeyim ki; doktor yaptığı ufak tetkikler ve testler sonucunda (denge, algı vs.) bir sorun olduğunu düşünmediğini söyledi.

Hiç yorum yok: