1 Kasım 2010 Pazartesi

Blog Ödülü & Blogger Profili

Blog dünyasında çok yeniyim. Bir çok şeyi ilk defa görüyor ve duyuyorum. Mesela blog ödülleri, hele ki mim. İlk -mimlendim- diye bir kelimeyi okuduğumda bakındım, bakındım ama bir mana çıkaramadım. Çok sonra anladım ne olduğunu, anladığımı umuyorum daha doğrusu. Olur da beni mimleyen olmuşsa haberim olmamıştır büyük ihtimalle. Cehaletimden dolayı affediniz!

Efenim, bundan bir kaç gün önce, ilkin Liya Azelya, ardından da dervish's way 'in teveccühlerine mazhar oldum :) Sağolunuz, varolunuz.

Ödül ritüelini de bilmiyorum, mim ritüelini de. Ben de içimden geldiği gibi yapıyorum. Ve sevgi paylaştıkça çoğalır misali tanıdığım, tanımadığım herkese armağan ediyorum bu ödülü. Burada  gerek bir süredir hasbihal ettiğim, gerekse yolu bir kere buradan geçen, gerek öylesine bi laf edip eyvallah eden herkese yolluyorum ödülü. (Karşılıksızdır benimkisi, cevaplamaya uğraşmayın) Unuttuğum varsa, affola! Zira gözlerim kapanıyor, çocuklar uyandı uyanacak, gitmeli!

63 yorum:

annelili dedi ki...

Evet evet sen harbi delisin yavv...Deli anne, bu cumartesi Selim ve Kerimi bana bıraksana. Belki biraz kendine gelirsin.
Herkese bir tanımlamaya yapmışsın ya. Ne diyeyim ben sana... Tanıması en keyifli delim...

neval dedi ki...

annelik birileri şair yapmış :)
galiba biraz feveranlarda biraz da dobralıkta benziyoruz, başka ?

Aslısın dedi ki...

Ben de ilk mimlenme mevzusundan haberdar olduğumda, o ne ola ki, niye benim de başıma gelmiye ki? diye düşünmüştüm.
Teşekkür ederim ödülüm için, çok naziksin, delisin ve bence en önemlisi dürüstsün, çocuklarla ilgili konularda samimi bir şekilde her yaşadığını paylaşabildiğin için sana blogger ödülünün yanı sıra samimiyet ve sahicilik ödülü vermek istiyorum, müsaade edersen.

Berna dedi ki...

Ödül için teşekkürler Deli anne :) Mani gibi olmuş, gece gece uğraşıp yazmışsın :))

Yelish dedi ki...

Deli anne:aslindan herkeslerden cok akli yerinde !
:))
Simdi yeni post yaziyordum ,daha dogrusu yazip yazip siliyordum bir de cok mu titizleniorum ne diyordum,yazin CUK oturdu ! :)

Deli Anne dedi ki...

annelilim; ahaha keşke bıraksam.. gitti gidiyor deli Aney... çok boş vaktim varmış gibi olanı da böyle harcıyorum işte.. öperim

Neval; yay burcu, uçlarda yaşamak, sağı solu belli olmamak (bu daha çok anneliğimde sözkonusu ne yazık ki), iki evlat vs.

Aslı; ah canımmm, çok teşekkür ederim..

Berna; boş işler yapasım vardı bu gece sanırım

Deli Anne dedi ki...

Yeliz; ahahha çok güldüm bak şimdi.. tesadüfe bak.. kolay gelsin sana o halde.. bekliyorum merakla yazını..

yasemin dedi ki...

bugün bir ara aklımdan geçmişti "deli anne nasıl yazıyor bunca şeyi?" diye geçmişti çünkü bugün annem evine (başka şehirde) döndü, yardımsız kaldım ilk kez. bundan sonra ben de senin gibiyim ama bir avantaj cem'in selim'den büyük olması.

kolaylıklar dilerim ikimize de :)

New York'tan dedi ki...

:) Alem hatunsun Deli anne , tesekkur ederiz efendim, bende seviyorum senin yazilari ve yorumlari :)

Modavesaire dedi ki...

yahu inanamıyorum sizee.. gerçekten harikaasınız :) o listede olmak çok hoşş:)
teşekkür ederim, ne diyeyim, mahçup oldumm:))

sesiber dedi ki...

Normalde pek sevmem bu ödül olayını ama senin herkese yaptığın kişisel yorumlar ne güzel bir ödülmüş. Başımın üstünde yeri var...
Sevgiler
Sibel

Deli Anne dedi ki...

yasemin; Allah kavuştursun. Yapıyor insan bir şekil yardımsız da olsa.. işte düşe kalka olabiliyor bazen benim gibi ehehe.. bizde de Selim'i okula yazdırmayı başarabilirsek ve Kerim diş sıkıntısını atlatırsa ve başka bir sıkıntı olmazsa inşaallah, normalleşir hayat benim için de.. Bu arada eşim de şehir dışında veya yurt dışında çoğunlukla ve benim doğumdan sonra yanımda kalan kimse de yoktu. öyle anne, kayınvalide hak getire yani. deli olmak anmal diil tabi:) diceksin ki o zaman nene gerek çocuk, delidir ne yapsa yeridir dicem ben de.. ayyh uyumam lazım, çeneme vurdu.

Deli Anne dedi ki...

New York'tan uzun uzun yazmak istiodum sana ama topluluğa yazınca kısaltmak zorunda kaldım. Ama neden bilmem senin bloguna gelince bir huzur çöküyor üstüme.. zaten durup durup uğruyorum sana.. huzurlu evler vardır, onun gibi birşey heralde..

nihalasli dedi ki...

Canim ya ne kadar ince , hos bir yazi olmus.Herkesin yuzune kondurdun bir sicakcik tebessum cunku bende su an oyle:)
Tr de ev kusu olan ben burda dedigin gibi oldu:))
Cok tesekkurler canim odul icin ve arkadasligin icin ;)
Sevgiler

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Teşekkür ederizz :)) Kızım kokoş napim :))

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

:)) Sen gerçekten delisin...Teşekkür ederim ;))

noyumberry dedi ki...

Canımm çook teşekkür ederim:)Listede adımı görmek beni sevindirdi..Hiç üşenmeden herkesi yorumlamışsınız:)Elinize sağlık..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ne diyeceğimi şaşırdım valla! Çok teşekkürler öncelikle, sonra da helal olsun diyorum! Bu kadar yazı, bu kadar gözlem, bu kadar tespit, bravo hakikaten de!

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

bilmukabele, yorum da yok iste Deli anne:))

kafiyelerin cogu cuk oturmus:)

ONLARUYURKEN dedi ki...

ne kadar zarifsin,sabah enerjimi senden aldım bugün. hayranlık beslenecek bir şeyim olmasada güzel sözlerin için çok teşekkürler
süper anne sevgiler

İki oğlan Annesi dedi ki...

Çok güzel olmuş canım ricalar edilesi...

Ben de sana yazayım :))

Deli anne : Sınırları zorlayan,tecrübeli,kafam duman misali ama tatlı,vicdanlı,yüreği ve kalemi güzel bir anne..

Adsız dedi ki...

haklısın laf yetiştiremez söz geçiremez oldum artık :) teşekkür ederim bu arada :))

Müge dedi ki...

Adını Deli Anne koymuş,
Ama çok tatlı yazıyormuş.
Yazılarıyla her daim,
Geçmişimi hatırlatıyormuş.

Bu yıllar geçer desem de,
Yapacak bir şey yokmuş.
Çocuk bu, ne yapsan boş,
Ama tadından yenmiyormuş.

Onca hengamede bir ara bulup,
Blog'a içini döküyormuş.
Sanır mısınız kolaydır bu,
Hem yazıp, hem koşuyormuş.

Sevdim seni kardeş gibi,
Yardıma gelesim var.
Yorulunca yolla bücürleri,
Öpüp koklayasım var.

koccaamaannn sarıldımmm!
teşekkür ederim(z)
:)

meldi dedi ki...

Sabah sabah yüzüme bu gülümsemeyi yerleştiren sen oldun delianne :) nasılda her birini düşünmüş yazmış linklemişsin. hem tebrik hem teşekkür ederim. Bol bol sevgiler kuzulara öpücükler...

anne kaleminden dedi ki...

delicim ne güzeldi bu bloglar geçidi :) ben de çok isterdim tanıyabilmeyi seni...
müge harika bir şiir ile karşılık vermiş sana, yardıma gelesim var yazmış yaaa, o da bana tercüman olmuş :) gerçi kelin ilacı olsa başına sürermiş de mi :)

Şenay- Doğam dedi ki...

Bu guzel postun da adımızı gormek benım kurbaamı :) ve benı cok mutlu ettı...Akıllı anne :))))

Janset Acar Akkoyun dedi ki...

Ne guzel bir baslangic oldu gun'e! Cok sevindim, sasirdim, duygulandim ve de gururlandim. Tesekkurler Deli Anne...
Sarilip opmek geldi icimden seni..xxxxxxxxxxx

Esma Ercengiz dedi ki...

Sayende güne gülümseyerek başladım:))
Sevgiler..

İlknur dedi ki...

Ne güzel olmuş :)

Epeyce uğraşmış olmalısın teşekkür ederim bu arada.

Öpüyorum sevgiler :)

Ada Deniz dedi ki...

ne güzel bir yazı. üşenmemişsin tek tek tanımlamışsın herkesi. Sevgiler-kolaylıklar sana :))

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederim yazında bana da yer verdiğin için..nasıl güzel tanımlamışsın herkezi..ellerine yüreğine sağlık..ve tebitin benim adıma çok doğru..çok teşekkürler tekrar tekrar ve kucak dolusu sevgiler sana..

Nihan dedi ki...

çoooook teşekkür ederim.hakkımda yazdıkların beni çok mutlu etti.düşünmen ve yazman hepsinden çok değerli.özellikle matematik zekası bu kadar iyi olan bir dostumun bunu yapması daha da güzel.ama ben iyi de bir anneyimdir.haberin olsun.belki ilerleyen zamanlarda kuzumla olan fotoğraflarımı da eklerim.sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

teşekkür edrim canım herkesi tek tek yazmışsın benide ayırmamışsın.bol ödüller alır bu blog.sevgiler

Unknown dedi ki...

arada değil hep bakıyorum aslında..ama sessiz sessiz izliyorum :)

Sibelbek dedi ki...

Merak edilmek güzel şey :) bu aralar sağlık sorunları baş gösterdi bizde. önce Tibet, sonra ben... şimdilik iyi gidiyor ve sorun yok ama nüksettiği sırada bayağı moral bozdu ve ruhen yordu... yakında yine sahalara döneceğimi umuyorum :) ayrıca, çok okunası, çok içten ve kalemi harika bir yazarsın, belirtmek isterim, öperim...

annesiningülü dedi ki...

çok yeni tanıdım seni ama çok içim ısındı sana canım :)
ayrıca çok ama çok tatlısın :D
sayende bilmiyenlerde öğrendi artık orman'a nasıl gittiğimi.. allahım çok utanıyorum :)
çok çok öptüm seni :o

oytunla hayat dedi ki...

ilk ödülümün 2. si bu ve muhteşem :)) hele de yorumlaman süper vallahi :))
teşekkürler canım :))

Adsız dedi ki...

Çok tatlısın deli anne :) daha yeni tanıdım seni ve blogunu ama kanım çabucak kaynadı, şimdi bir de bu jest :)ay pek bir şey oldum yahu :)şey işte şeyy..

Deli Anne dedi ki...

Herkese tek tek cevap yazmam namümkün görünüyor.. malum bu yazıdan sonra bir hafta kadar bir şey yazabileceğimi sanmıyorum.. ehe.. zaten öbür türlü kısır döngüye gireriz. Ben de sizin güzel sözlerinize teşekkür ederim, hatta -hakkaten deliymişsin-diyenlere bile:)

Nihan; anneliğini bilmiyordum, maşallah.. görmek isterim fotolarınızı.

Müge, bana bir destan yazmışsın, çok teşekkür ederim. mahcup da oldum doğrusu.

Tibet',n annesi.. acil şifalar diliyorum size de.. sahalara dönmeni 4 gözle bekliyorum.

Bahar; ahaha afidersin.. bilemedim

Sevgiler herkese

Nihal M. dedi ki...

ne güzel yorumun deli anne... Hani çok entel dantel hissetirdi kendimi ...
bide herkesi derli toplu görmek ne güzel...karıştırdıklarım varmış ...
sevgiler kocaman kocaman

Neslihan Toker dedi ki...

Teşekkürler
Bebek Bakımı'na bakınca çok utandım, ne zamandır yazı yollamamışım :)
Zaten daha çok Annelerin Günlüğü'ne devam ediyorum. Sizin de takibinizi oradan yapmanızı rica edeceğim.
İş yerinde olduğum çok belli oluyor mu:)
Sevgiler , blog çok iyi olmuş.

Liya Azelya dedi ki...

Deli Anne harikasın bayıldım yorumlarına çok teşekkür ederim :)))

Nur dedi ki...

Süpper hüpper kadın :) teşekkür ederim yahu..
Öpüyorum seni.

öznur-ata dedi ki...

canım benim ne güzel yazmışsın..teşekkür ederim..Selim'i ve Kerem'i çok çok öperim:))tabii seni de :))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

yeni tanıdım seni, iyi ki gelmişim! çok sevdim bloğunu ve yorumunu... Bana da beklerim :) sevgiyle

julyasia dedi ki...

şu kısacık blog yaşamımda ismimi bu şekilde görmek beni çok mutlu etti. azıcık da şımardım nedense. bu gaz bana 1 hafta yeter :))

simple present tense dedi ki...

geldim ama geçmedim hep buralardayım kii :)

elif ada dedi ki...

Efendim çok teşekkür ediyorum. Beni nasıl mutlu ettiniz bilemezsiniz. Yanlış anlaşılmasın ama beni de delirttiler be Deli Anne. Hani siz de olmasanız kimseye anlatamayacağım derdimi. Kucak dolusu sevgiler
Umur

resimli günlük dedi ki...

Bu ne zerafet efendim,teşekkür ederim,akşam akşam okuldan yorgun bitap dönmüş şu insanın yüzüne bir gülümseme kondurmayı başardınız:)
Bu arada bizim mimi de unutmamışsındır umarım.
özlem

Deli Anne dedi ki...

Özlemim aklımda aklımda, da bu çalışmadan sonra haliyle bi kaç gün dinlenmek gerek:P

Erkİpek dedi ki...

ayy hakkaten görüşsek :)

Ecehan dedi ki...

oy oy oy, kıyamam ki ağlamana...

thinkwhy dedi ki...

Askim kabardi bak...

Unknown dedi ki...

stil sahıbı bır mımar demıssın ..teveccuhun:)cook tsklerrr

NEKO dedi ki...

Heyoo ben de varım. Sen inanılmazsın ya. Herkese yazdın mı gerçekten!!! O.o
Geç bulmuşum ben burayı. Neyse bırakmam artık :D
Çok teşekkürler...

mine dedi ki...

çok teşekkürler çok tatlısın
artık hep sizleyim : )

birdamlacıkyağmur dedi ki...

teşekkür ederiz.
ve tebrik ederiz.
çılgın anne :)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Dürüstlüğüne ve samimiyetine hayran kalmamak mümkün değil, iyi dilekleirn için çok teşekkürler. Seni kocaman öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Koccaman yürekli anne !!!
Çok güzel bir mim yanıtlaması olmuş,ellerine ,yüreğine sağlık!!!

KIRMIZI dedi ki...

ne tatli bi post olmus yahu... cok hosuma gitti bu bir cumlelik tasvirler.. tabii bir de kafiyeler var ki, en cok da ona bittim... sevgiler kocaman...

nehirineylemleri dedi ki...

Ne emek ne emek
Çok teşekkürler çok tatlısın
Kocaman sevgiler öpücükler

asuman dedi ki...

çoook teşekkürler sevgiler..

Unknown dedi ki...

Bende ilk seferde anlamamistim Mim olayini ;) Baktim her blogda Mim dolasiyor sonunda olayi cozdum :) Ama facebook gibi olsa, biri bizden bahsedince bize de bir ileti gelse fena olmaz yani :)