27 Mart 2014 Perşembe

Biraz Biraz…


ümit yaşar by delianne


sonsuz aşk by delianne (2)
Hayatımdam şairliğimi çıkarırsanız geriye önemli birşey kalmaz. Yazmamı çok görmeyin!

yalnızlık sevmesini bilmeyenlerin icadı lady pink apple by delianne
Sevebildiğim kadar insanım ben!


alışkanlıklar daima korkutur beni ümit yaşar by delianne
“Alışkanlıklar daima korkutur beni. Düşün ki ben yaşamaya bile alışkın değilim”

beklemek by delianne
Ömür boyunca ya bekliyor, ya bekletiyor insan.
İkisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.

Bruges by delianne
Bu kadar uzak olup, kalbimde uyuman ne tuhaf.

Love Map Light Sunbeam Sunlight Home by delianne
Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne
Tuttum, ta içime oturttum seni.

 by delianne
Bir cam kırıldı uzakta
Ta uzakta, içimde bir cam kırıldı.

kalırsa içinde bir derin sızı kalır ümit yaşar by delianne
 ”Kalırsa, içinde bir derin sızı kalır”.

by delianne (2)
Bana çılgın diyorsun, seni sevdiğim için. Yanılıyorsun, sevmek çılgınlık değil. Sevmek insan tarafımızı bulmamızdır bence. Biraz da yaklaşmamızdır Tanrı’ya zaman zaman.

by delianne (3)
Bir ay doğsa, bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse yılların içimde bıraktıklarını…

by delianne (4)
Gözden kayboluncaya kadar baktım arkandan, sonra kapıyı kapattım. Bir başka kapı açıldı yalnızlığa.

sızan güneş by delianne
Verdiğin her kederin yüreğimde yeri var
Hangi kitabı açtıysam seni okudum yıllardır
Hangi aynaya baktıysam seni gördüm
Gel desen gelemem
Git desen gidemem
Öl desen kanım akmaz
Anladım artık seni sevmek yüce bir şey
Anladım seni sevmek Tanrı’ya yaklaşmak gibi

Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (101)
Zamanlar kalleş şimdi, herşey artık bir oyun
Manzaralar hüzünlü insanlar ağlamaklı.

bahçede by delianne
Bir deli otlar buyuyor içimde,
Sancılıyım, yorgunum, kederliyim.


by delianne (5)
Her sabah evler boşalır
Bir sel akar sokaklardan caddelere
Ben kendi içimde kaybolurum


yaşarken beklemek, beklerken yaşamak ümit yaşar by delianne
Yaşarken beklemek, beklerken yaşamak
ve yaşayıp beklerken ölmek!


 by delianne
Gelme diyecektim geldin. İyi ettin geldiğine.



umityasaroguzcan-4
Doğdu Ümit Yaşar,
Yaşadı Ümit Yaşar,
Öldü Ümit Yaşar,
İlahi Ümit Yaşar.
 -Ümit Yaşar Oğuzcan-
————————–
Ümit Yaşar’ı okurken bazı kimseler tarafından şair kabul edilmeyişini de okudum. O çok  sevdiğimiz küçümseyişimizle ne de kolay konuşuyoruz… Yazık! Oysa O kendine şunları diyebilen adam ve ben ne zaman kendini bu denli anlatan, kendiyle alay eden birine rastlasam ona daha çok yakınlık duyuyorum:)
Ulan Ümit Oğuzcan
ulan hergele
ulan ekşimiş ayran
ulan düdüklü tencere
edebiyat senin nene
behey mantar kafalı
behey çengelli iğne
behey çamaşır mandalı
ne desem azdır sana
behey hacıyatmaz
bırak şiiri bir yana
ulan adam ol biraz.

Hiç yorum yok: