10 Ocak 2014 Cuma

Biraz Cemal, Biraz Süreya, Biraz Hayat!


Sky Scotland Summer by delianne 




Freedom Scotland Delianne“Hayat kısa, kuşlar uçuyor.”
kahvaltı cemal süreya by delianneYemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı.”
 
Edip Cansever Cemal Süreya by delianne
“Yeşil ipek gömleğinin yakası
Büyük zamana düşer.
Her şeyin fazlası zararlıdır ya,
Fazla şiirden öldü Edip Cansever.”
yağmur cemal süreya by delianne“Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen.
Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.”
cemal süreya by delianne“Üşüdüysen söyle sevgilim, seni bir kat daha seveyim!”
cemal süreya by delianne (2)‘Sana yolculuk yapmak istiyorum, kes yüreğine giden bir bilet; can kenarı olsun!’
cemal süreya gökyüzü by delianneSizin hiç babanız öldü mü? Benim öldü, kör oldum!
cemal süreya by delianne (3)Ben sana kızsam kendime küserim…
cemal süreya by delianne (4)“Ölüm geliyor aklıma birden ölüm
Bir ağacın gövdesine sarılıyorum.”

cemal süreya by delianne (5)“Tutar ellerinden kaldırırdı
Adı kötüye çıkmış tüm sözcükleri….”
September Scotland Delianne (22)“Belki de biraz geç rastladım sana ama her şey geç gelmiyor mu yurdumuza?”
September Scotland Delianne (31)“Son çırpınışımdın sen insanlar arasında, keşke yalnız bunun için sevseydim seni”
mardi gras edinburgh by delianne“Belki de konuşuyordur gözlerin, ama ben gözce bilmiyorum ki;
Sessizce biliyorum, usulca biliyorum, masumca biliyorum”
rüzgar by delianne“Beklemek gövde kazanması zamanın.”
September Scotland Delianne (33)“Özledim. Söyleyeceklerim bu kadar kısa ve derin”
mardi gras edinburgh by delianne (2)“Sesinde ne var biliyor musun
Söyleyemediğin sözcükler var.”
gözlerin cemal süreya by delianne“Şimdi sen kalkıp gidiyorsun git.
Gözlerin durur mu, onlar da gidiyorlar
Gitsinler oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin”
ikram elma“Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu, iki kere öpeyim desem, üçün boynu bükük…”
Autumn in Scotland Deli Anne (3)“Yalnızlık, bir ovanın düz oluşu gibi birşey.”
Autumn in Scotland Deli Anne (5)“Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs ne yalnız ne de aşık.”
DSC_0879“Herkes bir şeyler söyledi kendine göre
Bir kadın döktüre döktüre
Susuyordu.”
Edinburgh İskoçya by delianne“Biliyorsun, ben hangi şehirdeysem, yalnızlığın başkenti orası.”
 Edinburgh Grassmarket Delianne“İki çay söylemiştik orda, biri açık, keşke yalnız bunun için sevseydim seni.”
sesin cemal süreya by delianne“Sesinde ne var biliyor musun? Ev dağınıklığı var.
İkide bir elini başına götürüp; rüzgarda dagilan yalnızlığını düzeltiyorsun.”
Gitmek cemal süreya by delianne“Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.”
transit fringe by delianne“Kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var, o kadar…”
September Scotland Delianne (30)“Ne kadar mutlu ettiysek, o kadar yalnız kaldık.”
saklamak cemal süreya by delianne“Saklayayım mı yok söyleyeyim derken
Birden aşka düşmek ne ise.
Her neyse!”
fringe by delianne“Bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek.”
September Scotland Delianne (32)“Son kötü günleri yaşıyoruz belki,
İlk güzel günleri de yaşarız belki…”
-Ölümünün 24. yılında Cemal Süreya-

Hiç yorum yok: