23 Ocak 2014 Perşembe

Biraz Cahit Biraz Hayat…


içimiz hep bir hoşçakal ülkesi cahit zarifoğlu by delianne 


Hello October in Scotland , Loch Lomond , Scottish Wedding , fruit farm cairnie mega maze delianne (49)“Ah şu yalnızlık
Kemik gibi…
Ne yana dönsen batar!”
Hello October in Scotland , Loch Lomond , Scottish Wedding , fruit farm cairnie mega maze delianne (1)“Evet hatırladım
Küçük basit şeyler
Yetiyor kederlenmeye.
Ya mutluluğa?”
September Scotland Delianne (34)“Yoruldum maddemden.”
aydınlık ümit delianne (19)“Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız.”
Diyarbakır Cahit Sıtkı Tarancı Müzesi by delianne“Değil mi ki, kavuşmalarımız topal
Ayrılıklarımız koşar adım.”
DSC_0176“Şimdi üzgünüz arkadaş
Yolumuza çıkmayın üzgünüz…”
Beşiktaş, İstanbul, by delianne“Ve bunları elbette çabucak geçelim sevgilim”
Edinburgh mardi  gras by delianne“Ellerimle
Kendi ellerimi tutuyorum
Yan yana
Gidermiş gibi kendimle.”
La Tahzen , üzülme Allah bizimle beraberdir Delianne“Seni sevip çekildim, dedim dünya bu kadar”
gelecektim cahit zarifoğlu by delianne spider web“Gelecektim,
Ama daha bir kötü hatıram olsun istemedim.”
Lenzie, Scotland by delianne“… bulutlar açmadı, mavi gök orada mı? “
bir incelik gösterin incinmesin yüreğim by delianne“Bir incelik gösterin, incinmesin yüreğim”
Amsterdam, Netherland, Holland, by delianne (108)“Ah! Neden baktığım her yer senin olmadığın yer oluveriyor.”
New Lanarkshire Scotland by delianne“İçim kabarıyor, bıraksalar da ıssızlarda başım önümde, kendime gömülerek dolaşsam.”
güzel günler çabuk geçer cahit zarifoğlu by delianne“Güzel günler çabuk geçer.”
Autumn in Scotland Deli Anne (1)“Bakıyoruz da gönlümüze, kırık.”
İskoçya Mucizesi Delianne (18)“Zirvesine göz koyduğum dağlara bak, koşup takıldığım çitlere bak…”
Hello October in Scotland , Loch Lomond , Scottish Wedding , fruit farm cairnie mega maze delianne (7)“Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.”
Gezi Parkı'nın mutlu çocukları ve ağaçları (38)“Burada zaman falan yok..
Üzerime kıvrılıp oturmuş, beni kımıldatmayan bir şey var onun yerine…”
masumiyet delianne“Bazen birdenbire aklıma geliyorsun
Öyle olsun istemiyorum kasıtlı düşünmek istiyorum seni. “
aydınlık ümit delianne (53)“Oturup konuşalım. Bulsun kelimem kelimeni…”
aydınlık ümit delianne (12)“Bohçam boş, öteberim eksik, azığım kuru, canım aç..”
aydınlık ümit delianne (63)“Kırlarda çiçekler artık bensiz açacak”
aydınlık ümit delianne (166)“Beklemek daha başka şey.”
aydınlık ümit delianne (124)“Öptüm sonsuz gidişinden.“
Hyde Park Londra www.deli-anne (69)“Göç içimizedir”
aydınlık ümit delianne (59)“Nereye kadar kendinden kaçabilirsin?
Ya bir de geri dönemezsen?
aydınlık ümit delianne (175)“Fakat ben artık sana doğru yola çıktım.”
Hyde Park Londra www.deli-anne (49)“Bir ölüm vefalı, bir de sonbahar.”
aydınlık ümit delianne (49)“İşte böyle böyle büyüyorum.
Bir gündüz geliyor, bir gece.”
-Zarif adam Cahit Zarifoğlu-

Hiç yorum yok: