16 Aralık 2013 Pazartesi

Çocuklar, Çocuklamalar; Melodiğim Kerim…


-Abi, temiz masa,  oynayalım mı?
-Temiz masa diye bir oyun yok Kerim.
-Masa temizi? (masa tenisi)


Melodiğim 3,5 yaş Delianne
-Anne ben temiz ball (tenis topu) çocuğu oldum. (????)
Melodiğim kendi çekimi Delianne 2Self portrait :) Kendi kendini çekimi
- Anne, abi bana git, dedi. Ben çok üzüldüm, çok üzülüyorum, ağlıyorum.
Melodiğim 2013 Aralık delianne
-Kerim’cim bana dua eder misin, çarçabuk iyileşeyim…
- Amin, Allah şükür!
Melodiğim masumiyetim delianne
-Abi ben sıkitıkır (sticker) buldum!
melodiğim kendi çekimi deliannekaçırdığı telefonumla çektiklerinden biri.
-Anne, kızma, bana kızma.. Ben daha bi çocuğum…
-Bögühühü çok sevmiştim seni… ühühühü… hayatımda bi’ daha sevmedim seni.
Melodiğim delianne
Çok güçlüyüm di mi anne?
-Baba, bana anten fıstığı verir misin?

Hiç yorum yok: