1 Haziran 2012 Cuma

New York Buluşması


New York Buluşması

by Deli Anne on 01/06/2012
Yazacak, anlatacak yüzlerce şey var; içimde ve dışımda biriken. Ama yazamıyorum. Yerleşikliğimi kaybedince yazma düzenimi dahi kaybettim. Aslında düzen namına ne var ne yoksa hepsini kaybettim. Her sabah aç karnına aldığım Tiroid ilaçlarımı unutuyorum, çocukların devam eden ilaçlarını unutuyorum, saat farkından dolayı aptallaşmalarım ekleniyor bir de bu halin üstüne, bir türlü Türkiye-Amerika için uyanık saatleri uygun biçimde kesiştiremiyorum, bir de yorgunluk, bazen gerginlik ekleniyor, hasılı annemi dahi arayamadım henüz. Mailler çok uzun süredir cevapsız, Twitter’da kimselere cevap veremiyorum (Şuursuzca eklediğim fotoğraflar var sadece, Instagram acemiliği işte, denk gelenler affetsin!) Facebook’ta da öyle ve elbette yorumlar da öksüz. Hatta telefonum bile bir garip: hem ulaşılıyorum ama hem de ulaşılamıyorum. Türkiye numaram aktif ama neden bilmem kullanamıyorum vesaire vesaire… Hani bulutlu diyordum ya kendi halime, şimdi o hali 100 ile çarpmışa ve çarpılmışa benziyorum. Birşeyi isterken daha çok düşünmeliymişim belki, isteme biçimimi düşünerek değiştirmeliyim belki. Allah dingin bir zihinle, uyanık biçimde ve keyifle gezmeyi nasip etsin bana ve dileyen herkese. (AMİN!)
Geleyim sadede: New York’ta çok sevdiğim blogdaşlarım var. Yanısıra blogu olmayan ama bana ulaşanlar var. Biliyorum önceden kararlaştırıp yazmak daha yerinde olurdu ama olmadı her zamanki gibi. Son dakika haberi olsa da, hiç haber vermemekten iyidir diyerek yazıyorum buraya da: 1 Mayıs Cuma Günü, Saat 17.00 civarında Times Square’de bulunan Toy R Us önünde buluşuyoruz. (Şeyma ile kararlaştırdık burayı, içi de demiş olabilir bilmiyorum) Gelmek isteyenler Facebook hesabıma mesaj atabilirler. Ben de telefon numaramı verebilirim. Ya da yakama kırmızı karanfil niyetine iki elimde iki kuduruk velet tutabilirim. Ben uzun süre kalamam ne yazık ki, yarın otel değiştirmemiz de gerekiyor çünkü. Ama bir saatliğine de olsa görüşmeyi çok isterim. 
.
Bunlar da ilginizi çekebilir:

Hiç yorum yok: