16 Mayıs 2012 Çarşamba

Hoşçakal Ey Şehr-i İstanbul



Gidiyorum senden ey güzel İstanbul. Yeni gelin gibi hem giderim, hem ağlarım misali gidiyorum.
Çok kalınca hani içeride, tutamıyorum da kendimi kanatlanmak istiyorum öteye beriye. O misal gidiyorum. Çok kalınca hani dışarıda, hasretinden içimin yandığı zamanlar oluyor, bu kez sana doğru kanatlanmak istiyorum. İşte bundan sebep de gidiyorum. Çünkü ben seni özlemeyi dahi  özlüyorum. Tazelenmiş özlemini hissetmeyi, yenilenip de sana koşarak gelmeyi, bu şekilde kıymetini daha, daha bilmeyi istiyorum. Hani aşina olup her haline, hoyrat davrandığım zamanlar var ya en kıymetline bile, işte onlardan arınmak istiyorum. Bunun için de gitmek istiyorum. Seni kanıksamayı istemiyorum. Sana yeniden yeniden şaşırmayı, yeniden keşfine çıkmayı istiyorum.
Doğrusu ne seninle, ne de sensiz olamıyorum. Ama her ne ise, İstanbul: Seni seviyorum.
.

Hiç yorum yok: