13 Nisan 2012 Cuma

Müjde: Morpa Çocuk’tan Herkese ama Herkese Hediye



Blog yazarlarının çoğu bilir; tanıtım, işbirliği, davet, hediye, numune vesaire üzerine sıklıkla postalar gelir. Bugüne dek hiçbirine girişemedim. Zira kiminin bahsettiği ürünü inandırıcı bulmadım, kimini yararsız bir çaba saydım, kiminin emrivaki stilinden, kiminin rica edeceği yerde emretmesinden, kiminin açık veya gizli; bugün sen bana yap, yarın ben sana yapayım-cılığından ve bu çok sevimsiz pazarlıktan, kiminin ısrarından, kiminin kabalığından hoşlanmadım, kiminin de altından kalkamam ve hakkını veremem sandım, hasılı şimdiye dek rica, minnet, dayatma, beklenti vesaire ile ilgili tek bir yazı yazmadım. Burada şimdiye dek yazdıklarım tamamen kendiliğimden; bir hayra yahut amaca hizmet edeceğini düşündüğüm kitaplar, bloglar, ürünler vesaire üzerine idi.*
Ancak bir süre önce gelen bir posta vardı ki ona karşı kayıtsız kalamadım. Zira burayı daha önce fark etmiş olsam, haklarında kendiliğimden zaten yazar ve bir tür amme hizmeti yapmış sayardım. Bu yüzden bu hediyeyi (reklam değil) gönül rahatıyla, içtenlikle ve bile isteye yazıyorum.
Morpa Çocuk‘tan bahsediyorum. Morpa Çocuk; okul öncesi çocuklarının ihtiyaçlarına yönelik hazırlanmış keyifli ve aynı zamanda eğitici bir site. Üstelik salt çocuklar için değil, eğitimciler için de bulunmaz bir nimet bence. Ve ebeveynler için elbette. Zira keyifle öğreten ve fikir veren cinsten. Çocuğu tek başına Morpa Çocuk karşısına gönül rahatıyla oturtmak mümkün üstelik. Misalen, son günlerde, evden, okuldan ve her tür kaynaktan uzakta olan oğlumun ve benim ihtiyacımı görür nitelikte. İçinde neredeyse aradığım herşey var, şöyle ki;
Bir Morpa Çocuk Adası oluşturulmuş. Bu adada birçok tesis kurulmuş; Çizgi filmler, Çizimler, Şarkılar, Belgeseller, İngilizce, Eğitici oyunlar, Etkileşimli çalışmalar, Çocuk öyküleri,  Çocuk tiyatroları, Eğitsel bültenler vesaire gibi birçok türden faydalı bölüm her bir tesisin adı olmuş. Üstelik bu adadaki içerik sabit değil, uzmanlarla birlikte hazırlanan dinamik bir içerik sözkonusu.
.
Bu adaya ve bu zengin içeriğe ulaşmak için tek yapmanız gerekense üyelik almak. Üyelik almak için en basit yöntemse; bu yazının altına yorum bırakmak. Yapmanız gereken sadece bu! Yani;
MORPA ÇOCUK, BU YAZININ ALTINA YORUM BIRAKAN HERKESE, ŞARTSIZ, KURASIZ ve elbette ÜCRETSİZ 1 YILLIK ÜYELİK HEDİYE EDİYOR!
Benim okuyanlardan ricam bu güzel hediyenin daha çok kişiye ulaşması için bu yazıyı çokça paylaşmanız ve daha çok kişiye ulaşmasına vesile olmanızdır. Zira kısıtlama yok, kaybeden yok, yayalım ki herkes faydalansın.
.
(Üyelik kampanyası 1 hafta sürecektir)
—————————————————

Hiç yorum yok: