13 Ocak 2012 Cuma

BilimSelim – Nimni



Önceki gün Selim her nasılsa kendiliğinden odasına çekildi. Biraz resim yapacağım dedi. Kısa bir sessizlikten sonra, çağırdı beni. ‘Anne bak, bu çizdiğim; Bale Yapan Yıldız: Nimni’ dedi. Baktım, öyle güzeldi ki. Hem ismi, hem detayları çok sempatik ve şirindi. Hadi bana Nimni’nin hikayesini anlat dedim. Anlatmakla kalmadı, bir de hikayesini çizdi. Şöyle ki;




Cümleler direkt Selim’e ait olduğundan düzeltmedim. Mesela Tebriklemiş dedi, olduğu gibi yazdım. Ayrıca reveransta yapmış dans bitince Nimni.





Eve tamirci geldiği için resme derhal kapı eklendi. Ayrıca tamirci de yıldızdan ve ortalık karman çorman:)

Kablolar şekil almış gördüğünüz gibi. Ve kapı artık hep orada.


Ah ben bu kareye bittim. Kapıdan uzanan yıldız kafalı anneye yani. Ve giysilerinin hazır edilmesi. Ve en çok bayıldığım: döndü bana, Anne ağzını GE yapar mısın, dedi. Yaptım, baktı ve Nimni’nin ağzını o şekilde çizdi. Geliyorum diyormuş çünkü.



Hiç yorum yok: