2 Ocak 2012 Pazartesi

1 Soru, Çok Hediye’nin Kazananı



Çok keyif aldım ben bu bilmece işlerinden. Eminim ki birçoğunuz da keyiflendi epey. Kiminiz gitti geldi kapıyı çaldı, kiminiz diğer kapıları da tıklattı; ama ser verdim sır vermedim, kiminiz çok meraklandı ve heyecanlandı, kiminiz daha daha ipucu istedi, pek çoğunuz tek seferde bildi; ki gene çok şaşırttınız, hayretler içinde bıraktınız beni, pek azınız da bilemedi ne yazık ki. Olsun bir dahaki sefere bilirsiniz belki. Türkiye’de olduğum sürece, zihnime ve içime sorular düştüğü sürece devam ettirebilirim bu seriyi çünkü.



Huzurlarınızda sorunun cevabı; pek maharetli, çok becerikli ve en önemlisi de sıcak ve samimi güzide blog sahibesi : Ayda, namı diğer Cafe Nohut! İpuçları; aksesurları demiştim mesela. Makas en büyük aksesuarı, kağıtlar ha keza. Ama son günlerin en popüler aksesuarı şemsiye idi. Bununla ilgili pek nadide hikayeleri var malumunuz:)  Sevdiği şeyle; misal kelebekler, atlaslar, kartlar ve kekler, çokça bıkana dek yapması (benim gibi) ayrı bir ipucu idi. Nitekim Lisa Hannigan ilk klipte yaptıklarıyla odayı tıka basa doldurmuştu.
Kazananı belirlemek için Selim’in sıcak ellerini kullanamadım bu kez, zira çok hastaydı. Ben de random.org’un soğuk sayacına teslim ettim sonucu. Şöyle ki;
Kazanan: “  Tebrik ederim. ‘delianne@deli-anne.com’ a adresini gönderirsen, hediyelerini en kısa sürede yollayacağım. (inşallah)
Hepinize teşekkürler. Çok hareketli ve heyecan dolu oldu benim açımdan da. Tebrikler bilenlerin tümüne de.
—————————————————————————————————————————————————————————-
Dün Selim’in hastalığı ve kıvranmaları sırasında, sırf söz verdim diye alelacele hazırladım yazıyı. Sabah teyit edeyim dedim sonucu ki, yanlış hesap yapmışım ilkinde. Kazanan 29 numara ile ‘ dır.

Hiç yorum yok: