16 Kasım 2010 Salı

Öleceğim Saadetten!

Otel odasındayım, derli toplu ve tertemiz. İş yok, güç yok. Tek düşkünlüğüm ve hazzım Türk kahvem olduğundan, giysilerimi dahi az tutup kahve makinamı getirdim yanımda. Bir de çok sevdiğim fincanlarımı. Şimdi Bella Luna eşliğinde, mis gibi kahvemi yudumluyorum bir yandan. Çok sevdiğim şehir ışıklarına karşı yazıyorum pencere önünde. Çocukların ikisi de uykuda. Allah'ım bu ne hazdır bana bahşettiğin? Öleceğim saadetten. Ah bir de kahvemin yanında olsaydı sigaram. Olsun bin şükür! Deliye yarın değil, bu gece bayram!

Biliyorum birazdan bir bebeğin vızıltıları eşlik edecek şarkıma, amaan ne yazar? Şimdi değil midir aslolan hayatta? Tadını çıkar be Deli Ana! Varsın bugün  yanılsamalar eşliğinde görünce incecik silüetini, iç geçir, an eski günlerini. Ne yazar? Varsın otele gelince, gerçek aynada gör dombili halini ve çevir gözlerini kendinden, ne yazar? Varsın bir çırpıda eski günlerine dönmeyi dile, ne yazar? Varsın Selim'i havuza götürmediğiniz için sızlasın için, günler torbaya girmedi ya? Yarını var daha! Varsın İlter bayram boyunca çalışsın, sen de debelen çocuklarla, kahvaltın bile olsun karman çorman, dolansın elin ayağına, ne yazar? Elbet geçer ya! Varsın uyumak için can atsın gözlerin, varsın yarın uykusuzluktan zombiye dönsün bedenin, ne yazar? Ölmezsin ya! Varsın uykusuzluk, yorgunluk ve bakımsızlık derbeder etsin seni, dünyadaki en çirkin günlerini yaşa, ne yazar? Aynalara bakmazsın ya, hem kimselerle de görüşmüyorsun da! Hatta bugün giyinirken dönüp baktı ya Selim sana, "Çok güzel görünüyorsun anne!" dedi ya, boşver o halde. Dünyanın en bulunmaz erkeği için, dünyanın en güzel kadınısın ya. Tadını çıkar be Deli Ana!

Haydi herkese iyi bayramlar ola!

38 yorum:

Filiz dedi ki...

valla gece gece kalkıp kahve yaptırıcaksın baba :)adı bile duyunca mis gibi kokusu geliyor burnuma dediğin gibi sigarasız pek sarmıyor ama bende 2 aydır dul bıraktım kahvemi kızım yüzünden boşandı kahvemle sigaram:)) kızımda alerjik rinit var biliyorsun sigara çokk dokunuyor
:(( sizede iyi bayramlar sevgiyle...

New York'tan dedi ki...

:)Tadini cikar deli anne, hayirli bayramlar sevdiklerinle beraber :)

Unknown dedi ki...

Ohhh tadını çıkar be bacım,boşveer gerisini...
Gelip geçiyor herşey huzurumuz yerinde olsun yeter!
Otelin o rahatlığına ben de bayılıyorum,ev işi yemek derdi yok 3- 5 gün de olsa gel keyfim gel!
Mutlu bayramlar :)

resimli günlük dedi ki...

"Dünyanın en bulunmaz erkeği için dünyanın en güzel kadınısın ya."
Bayıldım buna,şahane cümle :)
Tadını çıkar keyif anlarının canım benim.
özlem

Deli Anne dedi ki...

BGüzel Beyza'nın güzel annesi: kahveyi yalnız içmeye alışacağız maalesef.. Olmasalar da büyüdükçe içmek, kaçamak yapmak da mümkün değil nasılsa.. ben kafamdan silmeye bakıyorum.. yoksa beden alıştı da..

New York'tan: keyf bitti gayri, uyku vakti geldi geçiyor.. bebek vızıldanıyor..

Özgür; mutlu bayramlar bacım sana da:)

Özlem'im: öperim canım .. sen de tadını çıkarırsın dilerim arkadaşım..

İyi bayramlar herkese

mine dedi ki...

evet ya tadını çıkar
keyiflisin ya yeter işte o bir an :)

annelili dedi ki...

Delim afiyetle höpürdet kahveni, bilmem sende oldumu ama ben anne olduktan sonra görülmez olduğumu düşünmeye başlamıştım. Paspalmıyım aman canım kimse fark etmez diye geçiriyordum içimden.
Delim cevaplar sende mi bilmem ama sana sorularım var. uğrarsan...

ONLARUYURKEN dedi ki...

elimdeki kitapta yavrusu için benliğinden vazgeçen anneler diye bir bölüm vardı hemen aklıma sen gelddin sigaraya kendin için değil kuzucuklar için direndiğin vve diğer yazdıkların:)
dua ile kal

Yelish dedi ki...

saat 1023
oglan horluyor
Koca Kore'de.
Valla da billa da kalkiyorum Turk Kahvesini yapmaya
keyfinden odun vermeden bebeginin/cocugunun yaninda zikkimlanan varsa da utansin simdi bu yazidigini okuyunca "ahh bi ben kaldim bu dunyada bu isi yapan" desin
diyerek,kahvemi yapmaya gidiyorum :)
Operim(ellerinden) kihkihkih

Yelish dedi ki...

Simdi su yazini okudum;
http://delianne.blogspot.com/2010/08/bir-sigara-rezaleti.html
ASKOLSUN ! Sigara sevilir mi?

diycem

diyemiyorum

allahin cezasi tatsiz tutsuz zehir zikkimi ben de cok seviyorum
ben de icmiyorum
nikotin sakizi takiliyorum ara araustelik alerjik astimim var,sigara ic ustune spray sIk agzina salaklik olur yani
Ya simdi aksam aksam
yapmiyoru o kahveyi...vazgectim !
:)

banu dedi ki...

benim de aklıma bir türk kahvesi ile gelir sigara... hatta kokusunu alır gibi olurum.
sigara bağımlısı olmuş kişilerde bu bağımlılığın aslında tamamen bitmediğini zaman geçtikçe hayır diyebilme gücünün arttığını duymuştum. neyse hayır diyebildiğim ve demeye devam edeceğim için mutluyum.
iyi bayramlar :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Kahvenin en keyifli hali bu olsa gerek :) Kuzucuklarınla mutlu bayramalarrr...

Adsız dedi ki...

BAYRAMIN MUTLU VEL GÜZEL OLSUN DELİ ANNE.SEVGİLERLE..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Bencede tadını çıkar, hayat her haliyle güzel...
İyi bayramlar diliyorum...

Deli Anne dedi ki...

Mine; zaten sabah oldu, başladı harala gürele:)

OnlarUyurken; kendimi öyle bir anne gibi görmedim hiç, ah olsam keşke, keşkeee! nazarında öyleysem de ne mutlu bana.. iyi bayramlar, siz de dua ila kalın..

Yeliz: Senin koca da bir orda bir burda galba, benimkisi gibi.. maşallah sen de çok iyi idare ediyorsun o zaman.. bir başına bu kadar irdeleyerek, didikleyerek annelik yapmaya çalışmak zordur be ya! Bir de yapsaydın ya kahveni, varsın olsun sigarasız olsun.

Yok yok olmuyor çocuklarla bu sigara çirkefliği, gizlice içmek daha da iğrendiriyor beni... Oğlum içtiğimi görse yıkılır hem.. öyle bir tu kaka deyip lanetliyorum ki yanında, kesinlikle içine işlesin sakın denemesin diye.. tam rezalet olur görürse maazallah.

Deli Anne dedi ki...

Banu; "sigara bağımlısı olmuş kişilerde bu bağımlılığın aslında tamamen bitmediğini zaman geçtikçe hayır diyebilme gücünün arttığını duymuştum." sahiden de olay yalnızca budur bence de.. Dilerim hepimiz hayır dyebilenlerden oluruz daima.. iyi bayramlar

Hayal arkadaşlarım, valla evet en keyifli hali.. sessizlik içinde.. muhabbet de iyidir kahveyle gerçi ama.. iyi bayramlar

funda dedi ki...

mmm mis :)

Deli Anne dedi ki...

Selinkam: Sana da, ailenle mutlu, huzurlu, sağlık dolu, keyifli bir bayram diliyorum canımm.. Ve inşallah bir sonraki bayramda hayırlısı ile memleketinde, tüm sevdiklerinle bir arada geçirirsiniz bayramınızı..

Emine; İyi bayramlar sana da, Tuğra'cığa da..

Funda:)

ayşegül dedi ki...

o fincanlar ne güzeller öyle,en kahve sevmeyene bile içirtirler valla :)
afiyet bal olsun,bayramınız kutlu olsun :)

anne kaleminden dedi ki...

şu yumurcak tv de sigaranın zararları hk. reklam var ya, baya bir etkiliyordur çocukları, sünger gibi sıkıyorlar akciğerlerden 1 bardak katran çıkıyor :(((
mutlu bayramlar, bize hergün bayram olsa da:)) selim i yarın havuza götür bak sonra onu da vicdan yaparsın sen...

OZLEM ANNE dedi ki...

selim'e ve guzel gozlu kardesine iyi bayramlar, opucukler... ve icten icten delicesine mutlu annesine iyi bayramlar xxx

noyumberry dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım olmuş canım:)kuzucuklarınla birlikte
Sağlıklı,mutlu,huzurlu bir bayram
geçirmen dileğiyle:)
Sevgiler..

Sanem dedi ki...

Burcu burcu kahve koktu. Bir de huzurlu, mis gibi bir ortam canlandı gözümde. Keyfin bol olsun deli ana. :)

Deli Anne dedi ki...

Ayşegül, teşekkür ederim.. ben de çok sevdim bu fincanları, çok sakındım, altlığı uçtu otel odasından zaten.. sağlık olsun:)

Anne kaleminden: Selim o filmi gördükten sonra dehşete düştü zaten.. babasını devamlı dürtüyor sigara içerken yakalarsa şayet.. iyi de oldu.. baba da iki büklüm ezile büzüle napcanı bilemiyor. iyi bayramlar sizlere de.. gitti havuza bu akşam çok şükür.

Özlem Annem; sizlere de iyi bayramlar.. o güzelim çocuklarla hep beraber.. sevgiler.

Noyumberry: Sana da sağlık, mutluluk, huzur, ilham ve hamaret üstüne maharet dolu bayramlar olsun

Sanem.. Senin pencerende de ne güzel içilir di mi?

Deli Anne dedi ki...

Annelilim, gelip sana ayzdım yazdım da burdan cevap vermedim be gülüm.. görünmez dedin ya hani.. ben görünmeyecek bir boyutta değilim şu an... bögühühü.. bana olmadı kısaca..

pinar dedi ki...

keyfini cikar her saniyenin sanki hic bitmeyecek gibi:)mutluuu booll keyifli bayramlar senin olsun canim iyi geceler:)

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramını kutlar, güzel bir bayram geçirmeni dilerim.

cocuklarimicin dedi ki...

Ne güzeldi o kaçamak dakikalar.Şimdi benimkiler büyüdü tadı olmuyor pek:)Ama yine de bir otel odasında olup, sabahında dalga sesleriyle uyanmayı çok isterdim.Mutlu tatiller.

Deli Anne dedi ki...

Pınar'ım bu akşam o saadeti yakalayamadım ne yazık ki.. yarın da başka otele geçicez.. bir sürü telaş.. evde gibi yayıldık bir de.. işin yoksa toparlan.. bak uyuyamıyorum da stresten.. neyse sana tekrar iyi bayramlar.

Handan: ben de iyi bayramlar diiliyorum sana.

Çocuklarım için: Büyüyünce tadı olmuyor demek... doğru ya.. bizle uyuyp bizle kalkcaklar oz aman diil mi:) sizlere deiyi bayramlar.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN...İYİ GÖRDÜM SENİ:)

Efsun dedi ki...

Cok fenasin is yerinde nerden bulucaz türk kahvesini?? bende son türkiye ziyaretimde aldim geldim kahve makinasini, süper icat:) gerci bende onun plastigi vardi üniversiteye giderken, oda ilginc bir icatti, iyi carpilmamisim valla, fincanda süper:) benimde en cok kahve icerken gelir aklima sigara ama hayir demeyi ögreneli yillar oluyor, salaklik olur simdi kalkip evet demem, canim istemiyor desem yalan olur ama:) Sevgiler ve iyi bayramlar!

Deli Anne dedi ki...

Öz'üm: ehhe.. seninki de kutlu ve mutlu olsun

Efsun: haklısın ya.. haha o plastik olanları bilmez miyim, öğreciyken hepimiz geçtik o sefilliklerden

Sevgiler sizlere de ve iyi bayramlar.

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Sefan olsun Deli anne!..
Bol bol enerjini topla, tatilden sonra lazim olacak:)
Guzelliklerle dolu bir bayram gecirmeni diliyorum...

Deli Anne dedi ki...

Sizlere de iyi bayramlar olsun.. taa uzaklarda... sevgiler.

simple present tense dedi ki...

hahhahhaa çok keyiflisin sen ya...varsın olsun be deli anne ne diyeyim hakkatten delisin sen :):)

Deli Anne dedi ki...

Aşkolsun, öyle ulu orta deli denir mi? İnsan kendne diyor da bir çırpıda karşıdan duyunca irkilmyor da değil hani:) Sevgiler.

Özlem dedi ki...

bayıldım yazına,eline sağlık
afiyet olsun
Özlem-kırmızı balık-

Deli Anne dedi ki...

Özlem: içtim gitti.. darısı bu geceye :)