28 Kasım 2010 Pazar

-Gel- dedi Geldim!

Öyle bir yerdeyim ki, ne siz sorun, ne ben söyleyim? -Gel!-dedi, geldim. Hiç nazlanmadan, bir an dahi düşünmeden, alıp vermeden, ansızın. Takıp çoluk çocuğu peşime, aldırmadan çekecekleri (/çekeceğim) eziyete, peşkeş çektim kendime, yanına geldim. Sevindim, sevindim, çocuklar gibi sevindim. Hele uzaktan el ettin ya hani Sevgili, ah işte o an dünyalara bedeldi? Selim bile sevincimi görünce kendinden geçti. -Anne, bak işte orada!- diye çığlıklar eşliğinde delirdi. Kerim bile sana geleceğimden haberdarmış gibi, pek bir sakindi. Üzülmedi, üzmedi, yorulmadı, yormadı.  


-Gel!- dedi geldim. Ah, sana gelmek bile ne keyifti.

Öyle bir yerdeyim ki, ne siz sorun, ne ben söyleyim? Ya  da siz sorun, ben yarın söyleyim?

*Surrender - Sue Doodles

25 yorum:

neval dedi ki...

tabiiki konya cicim

Müge dedi ki...

soruyorum..
hadi yarın oldu, söyle :)

OZLEM ANNE dedi ki...

Kerim'i uyutmaya calisirken sen mi daldin ruyalara anne :)
yarin bekliyorum xx.

New York'tan dedi ki...

Merak ettim neredesin acaba :)
Spa dicem ama cocuklarla oyle bir yere gitmezsin :)

cem dedi ki...

maneviyatı olan bir mekan ya da kişi zaar...

Unknown dedi ki...

Hiimm!! Gittin yani??

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

AAaa... Çok merak ettim hadi söyleyin artık...:)

Sanem dedi ki...

Çabuk yaz Deli Anne. Merak sardı. :)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

??? Nerdesin? Bak yarin da olmus:)

neval dedi ki...

ya bir dakka senin antalyaya felan tatile gittiğini varsayarak konya dedim ?

emel dedi ki...

ben de soruyorum ve cevap için yarını merakla bekliyorum:)

AycA dedi ki...

ben yazıdaki bu görseli pek beğendim :=)) Merak edim ama bekleyeyim.. severimbeklemeyi :=)

iki kız & iki erkek dedi ki...

Gel herne olursan ol yinede gelmi dedi?

Sitare dedi ki...

Allahım sana geliyorum demiş gitmiş,gidiş o gidişş:))

karmaşıksarmaşık dedi ki...

Ah ah deliloyu kacirdilar galiba...yavrucum sana ,annen ögretmedi mi her "Gel" diyenin pesinden gidilmez diye..Her nerdeysen ,her kimleysen ,birak ,dön blogunun basina...

Unknown dedi ki...

Gitti!!! Ne askmis bee :) 2 gun oldu doyamadilar hala :)) Nerdesin deli anneee!! Kerem agliyor :)

Adsız dedi ki...

bende sarmaşık karmaşıga katılıyorum.bence nevalin cevabı cok akıllıca.bilmem nerelerdesin hadi söyle artık...

Adsız dedi ki...

anacım gelmedin mi hala? "Gel dedi, gittim" yazdın. Nereye gittiğini yazmadın. Ses seda yok.
:(

Deli Anne dedi ki...

Gittim, gördüm, geldim:)

Deli Anne dedi ki...

Gittim, gördüm, geldim:)

firdevs dedi ki...

iyi ama nereye gittin :)))

sesiber dedi ki...

Hoşgeldin:)

julyasia dedi ki...

Mevlana'nın türbesine gittin sanırsam.

Unknown dedi ki...

Flash Flash Flash!!! Deli anne bulundu :)

Deli Anne dedi ki...

Yorumlarınızı gördüm, öpüp sevdim herbirini, kimini sevdim, kimine güldüm, kimine de şaştım :) ama yorum yapamayacak kadar yoğun bir telaşın ve yorgunluğun içindeydim. Nitekim İst'a dönerken 1 saatlik yoldan geriye dönüp Konya'ya gitmeye karar verdik, yolda rastladığımız küçük bir ipucu nedeniyle. Gece Konya'da idik. Sabah da 2 ziyaretten sonra durmaksızın İstanbul'a geri döndük. Halen de toparlanmış değilim.. Sevgiler herkese.